Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sove på gulvet. Jeg er avhengig av å ha fungerende fingre.

Dersom du skal dra på konsert, hvilken sjanger velger du og hvorfor?

- Country?
- Rock?
- Klassisk?

Skrevet

Metal konsert av et slag. Rett og slett fordi jeg digger metal. Rock er heller ikke feil, men liker det hardt ;)

Alltid gå rundt med Marcus og Martinus på det ene øret på 3% volum, eller alltid gå rundt med knekt stortå?

• Liker 1
Skrevet

Bli spist av en løve, da den sannsynligvis raskt vil drepe meg med et bitt i halsen. Hyenene er torturlignende skapninger som sikkert ville revet av meg en arm eller mer først.

Spise kald suppe eller drikke kald kaffe?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg forsto ikke helt denne... fremfor å minne min drømmekjæreste? Er det da slik at jeg ikke finner denne kjæresten hvis jeg står naken foran 5000 på en scene? Eller er hun blant de de 5000?

Skrevet

Ok. Da står jeg splitter naken, og håper at drømmekjæresten blir imponert og kanskje vil se meg naken senere også, men på tomannshånd :cool:

Sykle ned en bratt bakke på sykkel uten fungerende bremser, eller svømme over en stormfull innsjø i stummende mørke og vind?

Skrevet

Sovne på en stein-madrass. Jeg er for rastløs til å bli liggende i senga hele dagen.

Være supertynn slik at det er helsefarlig, eller være super-overvektig slik at det er helsefarlig? Og hvorfor?

Skrevet

Å være super overvektig. Pga det sies å være bra i enkelte tilfeller. At dem tåler bedre sammen støt. Alt med måte, avhengig av situasjonen.

Ha evnen til å krympe deg selv uendelig liten, eller gjøre deg selv uendelig stor og bli i den størrelsen i resten av ditt liv? Og hvorfor?

Skrevet

Foretrekker å være stor. Da kan jeg sikkert bidra til noe positivt (som fks å slukke branner i høye bygninger osv)

Fryse på underkroppen eller overkroppen?

Skrevet

Ja vel da får jeg bytte og bli bitteliten. Mindre sjanse for å bli spist av en dinosaur.

Lukte helt for jævlig eller se helt for jævlig ut?

Skrevet (endret)
Scarvo skrev (7 timer siden):

Ja vel da får jeg bytte og bli bitteliten. Mindre sjanse for å bli spist av en dinosaur.

Lukte helt for jævlig eller se helt for jævlig ut?

Denne har jeg faktisk to svar på, avhengig av hvordan man ser det. ????

-1- Lukte helt for jævlig (lukter alkohol) eller se helt for jævlig ut. (Gå i lørvette klær)

Svaret på den blir: Se helt for jævlig ut.

-2- Lukte helt for jævlig (Være ustelt, og ikke har dusjet på flere månder), eller se helt for jævlig ut. (Å ha alkohol problemer)

Da blir svaret: Lukte helt for jævlig.

-3- Lukte helt for jævlig (Være ustelt, og ikke har dusjet på flere månder), eller se helt for jævlig ut. (Gå i lørvette klær)

Blir også svaret: Se helt for jævlig ut.

-4- Lukte helt for jævlig (lukter alkohol), eller se helt for jævlig ut. (Å ha alkohol problemer)

Blir også svaret: Lukte helt for jævlig.

Ikke snakke, eller ungå  mennesker konstant for alltid?

Endret av TheDarkSapling - SCM
Skrevet

Ikke snakke. En kan kommunisere på andre måter, som fks tegnspråk.  Et liv i 100% ensomhet ville gjort meg deprimert.

Bli jaget av en isbjørn eller en flodhest?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...