Gå til innhold

Trenger et enkelt/godt program for å lage nettsider

AK47

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et bra program for å lage nettsider uten å være ekspert i programering? Tips også gjerne om programmer som koster noen kroner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Macromedia Dreamweaver 4 er det beste du får tak i.

Du kan prøve det i 30 dager, før du må betale for det.

http://www.macromedia.com

Beste som finnes, lær deg det, og hold deg til det.

Søk etter Dreamweaver tutorials, hvis du trenger hjelp (er dessuten en tutorial innebygd i Dreamweaver).

Skrevet

Gullars: Du mener vil ikke alvorlig at notepad er et bra program til å lage web-sider i?

det kan godt være det er greit til å skrive tekst helt enkelt i, men tror neppe det er særlig bra å bruke hvis du skal lage skikkelige sider...

Skrevet

Har jo frontpage da... Ikke verdens beste men enklere kan det ikke bli. Følger også med officepakken, og er vel gratis å laste ned (lett-versjon)

Arachnophilia (der lærte jeg html :grin: ) er også greit og gratis. Konverterer RTF filer til HTML.

Skrevet

Jeg har prøvd programmet litt nå, og må innrømme at jeg sliter litt. Skjønner det ikke helt. Det finnes vel ikke Dreamweaver for dummies? :?

Skrevet

Quote:

On 2002-03-03 12:59, AK47 skrev:

Jeg har prøvd programmet litt nå, og må innrømme at jeg sliter litt. Skjønner det ikke helt. Det finnes vel ikke Dreamweaver for dummies? :?

Søk etter Dreamweaver 4 tutorials.

Skrevet

Sjøllært Dreamweaver bruker her, men notepad er egentlig det beste. JA det tar lengre tid, men hva er det du ikke kan lage i notepad ? Notepad ruler.. :smile:

Skrevet

Dreamweaver suger ballemann lang vei! det ødelegger scripts, du kan aldri bli god i forms osv skaff deg heller Macromedia Homesite 5! det er det dessidert beste programmet du kan bruke.

Skal man holde på med hjemmesider så MÅ man også kunne "kode" litt html selv så bare sett i gang og les tutorials på nettet for å lære :wink:

http://www.webmasterbase.com

Skrevet

Dreamwaver er bra til å lage tabeller og frames i ...

Ellers bruker jeg Microsoft Visual InterDev 6.0 og ultra edit

Frontpage kan du bare glemme hvis du vil lage noe serøst.(puntom)

Skrevet

Dreamwaver er bra til å lage tabeller og frames i ...

Ellers bruker jeg Microsoft Visual InterDev 6.0 og ultra edit

Frontpage kan du bare glemme hvis du vil lage noe serøst.(puntom)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...