Gå til innhold

Radeon 9600XT til 1295 kr


Simen1

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat mail fra PSdata med dette knall-tilbudet:

CONNECT3D Radeon 9600XT 

Suverent skjermkort med 128MB DDR minne som passer meget bra til spill og

avansert grafikk.

1.295,-

Link

NB. Linken i mailen stemmer ikke overens med hverken teksten eller det avbildete kortet i mailen.

 

Er dette en skriveleif eller hva? Kanskje de mente at det er 9600Pro-kortet som er på tilbud?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjekket litt nå. Tilbudet stemmer faktisk :-)

 

Man finner XT-kortet i prislisten til 1295kr Link

 

Specs:

GPU 500 MHz

BGA-minne 600 "MHz" 128 bit bredde

Kan kjøres i dual-VGA oppsett

 

Alt ser dermed ut til å være i skjønneste orden :yes: Virkelig bra tilbud dette her: løp og kjøp. (PS. noen som vet om det følger med en DVI-I/VGA adapter?, og om man får HalfLife 2 kupongen?)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Ble nesten frista til å bytte kort, i hvertfall med tanke på at HL2 er inkludert (vil jeg tro...) Tviler egentlig på at det er noen vits å bytte for øyeblikket. bruker et softmodda 9500 (til pro) på 350/320. (Offtopic: burde jeg greie å krønsje mer ut av kortet egentlig??)

 

Får heller vurdere å kjøpe nytt kort når HL2 kommer om et års tid.. (er litt pessimist ja...)

Lenke til kommentar
Fikk akkurat mail fra PSdata med dette knall-tilbudet:
CONNECT3D Radeon 9600XT 

Suverent skjermkort med 128MB DDR minne som passer meget bra til spill og

avansert grafikk.

1.295,-

Link

NB. Linken i mailen stemmer ikke overens med hverken teksten eller det avbildete kortet i mailen.

 

Er dette en skriveleif eller hva? Kanskje de mente at det er 9600Pro-kortet som er på tilbud?

Den linken der er til et PRO kort, ikke XT.

Lenke til kommentar
Ble nesten frista til å bytte kort, i hvertfall med tanke på at HL2 er inkludert (vil jeg tro...) Tviler egentlig på at det er noen vits å bytte for øyeblikket. bruker et softmodda 9500 (til pro) på 350/320. (Offtopic: burde jeg greie å krønsje mer ut av kortet egentlig??)

 

Får heller vurdere å kjøpe nytt kort når HL2 kommer om et års tid.. (er litt pessimist ja...)

ingen vits å "opp"gradere fra 9500pro.

9500pro er omtrent like bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...