Gå til innhold

Gran Turismo Sport...har kommet.


1ZERSSBR

Anbefalte innlegg

Kjøpte spillet i butikk i dag men ser at når spillet skal innstalleres fra plate så kommer det feilmelding kode på skjermen.
Er det fordi spillet egentlig ikke skal selges før i morgen?
Lagt inn noe sperre greie fra Sony?Noen som vet....

 

EDIT: Hadde ikke nok plass så måtte slette noe.

Endret av 1ZERSSBR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, stjeler tråden din litt jeg.

 

Må bare si at jeg hadde gledet meg til dette spillet fordi jeg hadde gode minner med gt3 og gt4 på ps2.

 

Skuffelsen ble veldig stor når jeg fant ut at spillet ikke har campaign mode men er en ren online race sim.

 

Gran turismo er for meg tuning, oppgradering av motor gir etc, kjøp og salg av biler og forskjellige cuper/løp å velge i.

 

Utrolig skuffende, og det blir ikke noe kjøp på meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hei, stjeler tråden din litt jeg.

 

Må bare si at jeg hadde gledet meg til dette spillet fordi jeg hadde gode minner med gt3 og gt4 på ps2.

 

Skuffelsen ble veldig stor når jeg fant ut at spillet ikke har campaign mode men er en ren online race sim.

 

Gran turismo er for meg tuning, oppgradering av motor gir etc, kjøp og salg av biler og forskjellige cuper/løp å velge i.

 

Utrolig skuffende, og det blir ikke noe kjøp på meg.

Ser den. Hadde håpet på litt mer intensiver for å spille det alene. Er ikke så hypp på å spille det online. Godt mulig jeg går glipp av noe. Men de skal ha kudos for fravær av loot boxes etc. 

Vurderer å levere inn mitt G29 ratt og heller plukke opp G920 å spille på xbox. 

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Gran turismo er for meg tuning, oppgradering av motor gir etc, kjøp og salg av biler og forskjellige cuper/løp å velge i.

Og plages med de der JÆ..... sertfikatene :D

 

 

Må da være lov å håpe at det kommer en normal utgave etterhvert?

Garantert at GT7 vil komme i god tradisjon,Sport er nok bare ett sideprosjekt mens GT7 ferdigstilles?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...