Gå til innhold

Google og Levi's har laget en smart jakke som kan kobles på nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-455415

NEI!!?? Har GOOGLE samarbeidet med LEEVIS???? Levis er skikkelig passé da.. Det var kult for 20 år siden, mens nå er det bare en tragisk melkeku som ligger nede for telling.. Tror jeg står over. Har aldri vært fan av blå olajakke uansett, det er bare en type mennesker som kler det og det VAR rockere på 80-tallet med langt hår. Alle andre ser ut som wannabes. Det er virkelig et så oppbrukt klesplagg at det er helt vilt. Det er nesten som å gå med lommeur i vesten sin i 2017.

Lenke til kommentar

NEI!!?? Har GOOGLE samarbeidet med LEEVIS???? Levis er skikkelig passé da.. Det var kult for 20 år siden, mens nå er det bare en tragisk melkeku som ligger nede for telling.. Tror jeg står over. Har aldri vært fan av blå olajakke uansett, det er bare en type mennesker som kler det og det VAR rockere på 80-tallet med langt hår. Alle andre ser ut som wannabes. Det er virkelig et så oppbrukt klesplagg at det er helt vilt. Det er nesten som å gå med lommeur i vesten sin i 2017.

 

Håper at du tuller nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NEI!!?? Har GOOGLE samarbeidet med LEEVIS???? Levis er skikkelig passé da.. Det var kult for 20 år siden, mens nå er det bare en tragisk melkeku som ligger nede for telling.. Tror jeg står over. Har aldri vært fan av blå olajakke uansett, det er bare en type mennesker som kler det og det VAR rockere på 80-tallet med langt hår. Alle andre ser ut som wannabes. Det er virkelig et så oppbrukt klesplagg at det er helt vilt. Det er nesten som å gå med lommeur i vesten sin i 2017.

Wannabes er folk som følger trender.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-455415

Wannabes er folk som følger trender.

 

Ehh, nei.. Hva har det med wannabe å gjøre? Sauer følger trender, men olajakke er bare sinnsykt oppbrukt. Å gå med blå olajakke i byen er litt som å komme med nikkers for å komme inn på nattklubb.

Lenke til kommentar
Gjest member-455415

Håper at du tuller nå.

 

Jeg gjør ikke det i det hele tatt. Jeg blir kvalm bare jeg ser Levis nå om dagen, fordi det er så oppbrukt. Å se folk som fortsatt tror de er kule med Levis-bukser er som å se noen som tror de er kule for å lese en 55 år gammel avis. Det er det Levis er, det er gammelt nytt. Så at Google ikke er mer oppdaterte er rart. Men de er bare skattesnytende og ekstremist-radikaliseringsinformasjons-spredende nerder uansett så, de har ikke peiling på stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...