Gå til innhold

FM18 - Generell diskusjon for Football Manager 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Søpletregt her også i forhold til tidligere utgaver. Både på gaming lappern og stasjonære. Begge er beefy specca

Samme problemet du har med at den viser ekstremt mange kamper?

 

 

Kjøpte spillet i dag og opplever det samme. Den bare går og går. -.-

 

 

EDIT: Det som derimot er gøy er at det virker som om jeg har klart å lage en taktikk som funker fra første stund. Det har jeg ikke klart på mange versjoner nå. Ofte er det taktikker som ikke funker med tap og sparking raskt. Har bare spilt få kamper, men stats er positive så langt. Spiller med Dortmund.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

 

Nope.

Flere hundre kamper på den kalender man står i når dagene går videre som simulere, tar jo flere minutter hver dag. nettopp ferdig med en landslagspause som tok over 30 min. Er nå uspillbart som det er nå for min del.

 

Har ikke noe særlig sprek PC, har flere ligaer lastet nå enn noen gang tidligere og merker ingenting til det du prater om.

Lenke til kommentar

 

 

Nope.

Flere hundre kamper på den kalender man står i når dagene går videre som simulere, tar jo flere minutter hver dag. nettopp ferdig med en landslagspause som tok over 30 min. Er nå uspillbart som det er nå for min del.

 

Har ikke noe særlig sprek PC, har flere ligaer lastet nå enn noen gang tidligere og merker ingenting til det du prater om.

 

så flott for deg :)

Lenke til kommentar

 

 

Søpletregt her også i forhold til tidligere utgaver. Både på gaming lappern og stasjonære. Begge er beefy specca

Samme problemet du har med at den viser ekstremt mange kamper?

 

 

Kjøpte spillet i dag og opplever det samme. Den bare går og går. -.-

 

 

EDIT: Det som derimot er gøy er at det virker som om jeg har klart å lage en taktikk som funker fra første stund. Det har jeg ikke klart på mange versjoner nå. Ofte er det taktikker som ikke funker med tap og sparking raskt. Har bare spilt få kamper, men stats er positive så langt. Spiller med Dortmund.

 

Vet nå ikke hvor lenge jeg orker og spille i dette tempoet, spilt 5 kamper på 2 timer nå. En sesong tar jo fort 30 timer i dette tempoet. Landslagspauser kan man jo sove middag. Helt ekstremt. Prøver og søke litt på nettet men finner ingenting.

Lenke til kommentar

Vi trenger langt flere researchere til norske klubber i FM. Søk, søk, søk hvis du har en lokal klubb du følger nogenlunde med på, og du får garantert muligheten til å bidra som researcher for din klubb:

 

https://fmresearchnorge.bitballoon.com/

 

Det fungerer sånn at du får tilsendt en egen editor og filene til klubben din - så kan du oppdatere/fjerne/lage nye spillere osv. Egentlig ganske moro å prøve å lage klubben din så nøyaktig som mulig. Jeg har en klubb i andredivisjon jeg har vært researcher for i noen år nå, og selv om jeg ikke får sett dem spille så ofte følger jeg med på nyheter, kampreferater osv. Bedre det enn at klubbene står uten researcher, som dessverre alt for mange norske klubber gjør i FM.

Lenke til kommentar

Hva er det med disse berg og dalbane resultatene som er i år? Aldri vært verre (vanskeligere) og opprett holde en form. Startet et game med AC Milan, tapte 1 av de første 13 kampene. Fikk tap på 14 kamp og deretter er spillerne helt retard, skaper knapt en sjanse og alle er misfornøyd. Plutselig taper jeg hver kamp. Var noe lignende med Sevilla også, der ogsa var det bra før det ikke gikk ant og vinne en eneste kamp. 

Lenke til kommentar

Skriver januar i min andre sesong med United. Laget er stort sett komplett i alle ledd

 

Inn: 
Varane
Dybala
Goretzka (gratis :ph34r:  )

Verratti
Odriozola
Tierney
Fruchtl
Asensio
 

Veksler mellom 4-2-3-1 og 4-3-3 Wide og vinner stort sett hver kamp, men koser meg noe helt usannsynlig! Har ikke opplevd særlig av problemene som det gis utrykk for over. Alt i alt storfornøyd med årets spill  :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har nå seks 0-0 kamper på rad i serien med AC Milan. Har ikke ord. Sender alt fremover fra tidlig i 2.omg i håp om at noe skal skje, men neida. "Perioder" som dette er noe som har irritert meg grenseløst på FM de siste årene, og er i år mer ekstremt enn noen gang.

Lenke til kommentar

Straffer; treffer kanskje på 1 av 5 selv med spillere med 17-20 i straffer.

Keepere; mer håpløse enn noen gang. Ser så mye rart av de at det er en vits.

Utelling; taper konsekvent kamper man dominerer og AI har magisk uttelling. 22-1 i skudd er ikke uvanlig når man taper.

Skader; uendelige mengder skader, og helt usaklige skader gjentar seg(forstuede håndledd 4 ganger på rad)

Cornere; Noe er alvorlig galt med defensive cornere. På siste save tror jeg halvparten av målene imot  var på cornere.

Online; MP i årets versjon er så laggete og desyncet at man skulle tro det var gitt ut i 2007 og ikke 2017.

Lagg; kampmotoren lagger og går ujevnt, samt det loades inn UI elementer ujevnt, dette på system med SSD, 980ti og OC i5 CPU.

 

Merkelig at man klarer å gi ut så og si det samme spillet hvert år og så klare å reprodusere feilene man patchet ut av forrige utgave hver eneste gang. Vil ikke anbefale årets utgave, ihvertfall ikke før etter noen patcher.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ledet serien med 21-6-4. Nå er sesongen ferdig og jeg avsluttet med 24-9-13. Aldri følt meg mer hjelpeløs når disse periodene med formsvikt kommer. Skal ikke mer til enn ett tap heller så er majoriteten av spillerne klare til å legges inn på mental avdeling.

Endret av Jaad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ledet serien med 21-6-4. Nå er sesongen ferdig og jeg avsluttet med 24-9-13. Aldri følt meg mer hjelpeløs når disse periodene med formsvikt kommer. Skal ikke mer til enn ett tap heller så er majoriteten av spillerne klare til å legges inn på mental avdeling.

Ekstremt vanskelig og snu dårlig form om man kommer inn i en dårlig periode. Har nå over 100 timer og først nå prestere et lag. Resten av savene var mareritt fra start til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...