Gå til innhold

FM18 - Generell diskusjon for Football Manager 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har hatt hell med 3-backslinje? Virker som at alle lag har lagt om til den

 

Har en save med United, og har hatt en så som så start. Spiller med tre på midten (Pogba-Matic-Verratti) i en 4-1-2-3 formasjon, men opplever at laget ikke skaper noe offensivt da midtbanen blir for baktung. I utgangspunktet rart ettersom jeg spiller med Pogba og Verratti som advanvced playmaker  :hmm:

Lenke til kommentar

https://www.dagbladet.no/sport/football-manager-2018-lar-spillere-komme-ut-av-skapet/68837877

 

Kva er dette for noko tull??

Eg vil spele eit fotballspel, ikkje få påprakka denne djevelske homopropagandaen! Håpar dette er noko som kan endrast med fmrte.

 

Kva vert det neste? Krig og terror? Det er faktisk ein grunn til at nokon av oss lever oss inn i ein virtuell røyndom i staden for å ta del i den verkelege. Homolobbyen har flust av andre arena dei kan bruke, eg vil berre spele gode gamle fm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.dagbladet.no/sport/football-manager-2018-lar-spillere-komme-ut-av-skapet/68837877

 

Kva er dette for noko tull??

Eg vil spele eit fotballspel, ikkje få påprakka denne djevelske homopropagandaen! Håpar dette er noko som kan endrast med fmrte.

 

Sånne som deg er grunnen til at homofili i fotballen er tabubelagt. Hvis du ikke liker det; Spill FM17.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Herlighet får noe tull. Jeg ser null problemer med at det er i spillet. Jeg er faktisk enig at det kan hjelpe til mot "homse hatet" i idretten. Det er helt garantert at det er homofile i toppfotballen, så kanskje det er med disse små stegene at det kan bli akseptert i fremtiden.

 

Og at det kommer en melding om at en er homofil, det kan ikke skjønne er noe stort problem, bare hopp over meldinga.

Endret av spicedgold
  • Liker 4
Lenke til kommentar

https://www.dagbladet.no/sport/football-manager-2018-lar-spillere-komme-ut-av-skapet/68837877

 

Kva er dette for noko tull??

Eg vil spele eit fotballspel, ikkje få påprakka denne djevelske homopropagandaen! Håpar dette er noko som kan endrast med fmrte.

 

Kva vert det neste? Krig og terror? Det er faktisk ein grunn til at nokon av oss lever oss inn i ein virtuell røyndom i staden for å ta del i den verkelege. Homolobbyen har flust av andre arena dei kan bruke, eg vil berre spele gode gamle fm.

Hadde nå dette vært det største problemet i årets utgave av FM hadde jeg vært evig takknemlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har hatt hell med 3-backslinje? Virker som at alle lag har lagt om til den

 

Har en save med United, og har hatt en så som så start. Spiller med tre på midten (Pogba-Matic-Verratti) i en 4-1-2-3 formasjon, men opplever at laget ikke skaper noe offensivt da midtbanen blir for baktung. I utgangspunktet rart ettersom jeg spiller med Pogba og Verratti som advanvced playmaker  :hmm:

Spillere i Playmaker-roller vil naturlig bevege seg mot der spillet foregår, så dersom både Verrati og Pogba har denne rollen vil det sannsynligvis medføre at de beveger seg i de samme rommene, og jevnt over er for nærme hverandre. Rollen legger også opp til å hele tiden være spillbar og å kjæle mye med ballen, så jeg tror det vil være bedre å bytte en av de til en rolle som faktisk går på litt mer løp, for eksempel B2B eller CM(A).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...