Gå til innhold

FM18 - Generell diskusjon for Football Manager 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beta ryktes til release på fredag. Passer ekstremt bra for en med eksamensperiode herfra til midten av desember  :w00t:

Blir vel å teste mitt kjære Manchester United. Hva med resten av folket? 

(PS. Hadde vært morsomt med noe mer aktivitet her inne, da de siste års engasjement har vært fallende. Tenker spesielt tilbake på høykonjunkturen i 08' og 09' !)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Beintungt at det ikke er MP i årets beta ;( Og fytti grisen så tregt det var i år! Med mindre det er noe galt med PCen min nå så er dette sirup! Tar jo 1-2 sekund å få opp statsene til spillerene!

Endret av dredg
Skrevet

Noen andre som synes kampene går tregere enn før? Jeg spiller alle kamper med kun kommentar og ingen repriser på full hastighet, synes likevel kampene tar 2-3x så lang tid som forrige FM med bare tekst. Utenom det er jeg storfornøyd med spillet.

Skrevet

Grining? Det er vel i så fall ikke første gang Sigames gir ut et spill som trenger flere mnd på å bli bra. 

Skrevet

Ja, de gjør nok søppel om til gull på to uker! Satser på spillet er spillbart til nyttår.

Hva er det som er så galt da? :)

Skrevet

Har spilt betaen i et par dager, og får ekstremt mye skader.. Er minimum 2-3 skader pr kamp, og andre skader innimellom. Flere som opplever det?

Skrevet (endret)

Skader er vel stort sett alltid ett problem i starten på FM spillene.

Jeg er litt bekymra for dynamikk opplegget, kan være en fin ting, men er redd for at det blir masse klaging og syting hele veien.

Endret av spicedgold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...