Gå til innhold

Se sammenligningen av de nye iPhonene mot rivalene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende at ikke android mobilene klarer 4k@60fps

 

S8 hadde vært interessant, men har hatt s4 s5 og s7 edge, og har vært så mye problemer med de telefonene.

Jeg håper bare inderlig Pixel 2 blir bra. Er også dritt lei av å vente et halvt år på å få nyeste android når jeg kjøper telefoner fra samsung/lg osv

Endret av henrikrox
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skuffende at ikke android mobilene klarer 4k@60fps

 

S8 hadde vært interessant, men har hatt s4 s5 og s7 edge, og har vært så mye problemer med de telefonene.

Jeg håper bare inderlig Pixel 2 blir bra. Er også dritt lei av å vente et halvt år på å få nyeste android når jeg kjøper telefoner fra samsung/lg osv

 

Jeg har en S7 , flat. Har tidligere hatt Note 3, Alpha, A3, S6. Er dritt lei trege oppdateringer fra Samsung, og treg tlf. Gjenoppretta fabrikk oppsett igår, litt bedre men laggy enda. Tror S7 må være mest sirup Galaxy'ene jeg har hatt. Når den var ny ganske rask, og etter Nougat oppdat i mars ble den veldig kjapp igjen, 2 mnd etter irrritetende treg nok en gang

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte meg S8 + og jeg forventet ikke så mye, men samsung har virkelig imponert med disse S8 tlfer, at jeg rett og slett bestilte meg note 8.android og samsung experience rett og slett rått og bruke når hardware og software er slik er bruker opplevelsen på topp og dette har Samsung nailet rett og slett. Android har så stor valg frihet med alt, apple er så låst system synes jeg, men størst feilen med iPhone er etter ios 6 og oppover har software og hardware vert crappy.

Samsung lager virkelig råe tlfer hatten av for di.

Lenke til kommentar

+1 på V30.

Når det gjelder Mi Mix 2 så har denne dual nano SIM, så jeg regner med at man kan sette inn et SD kort i SIM slot 2 hvis man ønsker det, slik man kan i bla Mi Mix 1.

Når det er sagt så burde man også tatt med dual SIM funksjonalitet i tabellene over. Det er utrolig deilig for de som reiser en del utenfor europa. Selv om det ikke er mange som ringer meg på tradisjonell mobiltelefoni nå om dagen, så er det plutselig noen som gjør det, eller sender sms som er viktig. Og BankID fungerer også, kontra at man må ta ut og bytte SIM.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...