Gå til innhold

Balløya, en norsk Premier League podcast.


Balløya

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ville bare informere om at Balløya er en ukentlig podcast som er tilgjengelig via iTunes og på SoundCloud. Du kan følge oss på Twitter og Facebook, men har du noen spørsmål eller temaer du vil vi skal snakke om, kan du gjerne poste de i denne tråden.

 

https://soundcloud.com/balloya

 

https://itunes.apple.com/us/podcast/ball%C3%B8ya-en-norsk-premier-league-podcast/id1125706677?mt=2

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns dere burde forsette i samme spor. Dere snakker om de fleste klubbene og det handler ikke bare om de største. Som fan av Man Utd syns jeg det var veldig behagelig, og lærerikt i tillegg. Man får jo ny informasjon om klubber man ikke følger - samtidig som at det er viktig å balansere dette. Toppklubben har jo flest fans og er klubbene de fleste bryr seg om.

 

Stå på :)

Lenke til kommentar

Litt gjentakelse av fraser handler nok litt om at vi ikke akkurat er veldig drevne i dette mediet ennå, men at vi har en genuin interesse for andre lag enn våre egne er kanskje vår største styrke. Jeg synes oppriktig det er interessant å snakke om en klubb som West Brom fordi de har en helt spesiell plass i engelsk fotballhistorie med Ron Atkinson i managerstolen og "The Three Degrees". Det er en historie jeg må spare til podden merker jeg :)

Lenke til kommentar

Vært temmelig mange røde kort så langt 7-8!? Stykk på tre runder kanskje et lite dypdykk rundt der tema, om ikke dagens episode så under landslagpause (vet ikke om dere har tenkt å følge landslag), og kanskje deres tanker rundt de nye reglementet(filming,filming-panelet osv)

Gode innspill, og mye av dette vil vi ta i neste podcast under landslagspausen. Litt oppsummering etter transferdeadline osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...