Gå til innhold

Balløya, en norsk Premier League podcast.


Balløya

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok vi lander på at Balløya blir en ren fotballpodcast og hvis vi eventuellt skulle lage en om Fantasy, så blir det en egen. En liten bønn, spre gjerne ryktet om vår podcast (forutsatt at du liker den selvfølgelig) hos andre medsupportere, det hadde vi satt umåtelig pris på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Balløya er allerede favorittpodcasten min. Podcaster er som regel noe jeg hører på i ny og ne, men jeg setter på Balløya med en gang det kommer ut, hver uke. Kan høre på i timesvis uten å bli lei.

 

Hadde vært artig om dere lagde en fantasy-podcast i tillegg, men er enig i at det burde være en egen podcast isåfall. 

Endret av Momspaghetti
Lenke til kommentar

Balløya er allerede favorittpodcasten min. Podcaster er som regel noe jeg hører på i ny og ne, men jeg setter på Balløya med en gang det kommer ut, hver uke. Kan høre på i timesvis uten å bli lei.

 

Hadde vært artig om dere lagde en fantasy-podcast i tillegg, men er enig i at det burde være en egen podcast isåfall. 

Det var enormt hyggelig å høre :)  Hvis du har et emne du vil vi skal diskutere, så ikke nøl med å nevne det i denne tråden, og gjerne anbefal oss til likesinnede.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...