Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er 30 år gammel mann, klar for å finne en dame å elske og få barn


Anbefalte innlegg

...Men jeg vet ikke hvor jeg skal lete. Har prøvd Møteplassen og Match, men er jo bare kvinner med unger fra før av der. Noe jeg slett ikke vil ha. 

 

Er også lei av å stadig møte damer som ikke har noe økonomisk sans, eller evne til å skape seg kapital. 

 

Enten man liker det eller ei, så er økonomi en stor del av livet og en viktig faktor.

 

Jeg har egen plass jeg eier, har bil, har økonomien i orden, er godt trent, snill og omtenksom, over gjennomsnitt penis, bare for å avkrefte ideene deres med en gang hehe.. Men det er fremdeles ikke nok. 

 

Er det noen andre i samme bås som meg? Hvordan klarte dere å finne dama? Tips?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elitesingels ? er ikke det en plass som er ment for folk som har orden i sakene og har en stabil økonomi. Snobbeplass virker det som men er kanskje verdt et forsøk ?

 

Vet ikke åssen det er med Sukker.no men jeg har inntrykk av at det er en av de plassene hvor folk fokuserer mer på forhold enn  "one night stand`s."

 

Men nå kjenner ikke jeg deg, Det hjelper ikke og ha god økonomi og se bra ut om du er en idiot. Det er flere jeg kjenner som har en godt betalt jobb, ser bra ut, Eget hus og fin bil men som ikke er noe allrighte folk rett og slett. Og det er uhyre vanskelig og se seg selv utenfra på den måten. De klarer det hvertfall ikke, men de klager og klager over at de ikke får seg dame. Alle vi andre vet hvorfor, men dem skjønner det ikke selv.

 

Nå sier jeg ikke at du er sånn for det har jeg ikke mulighet til og vite, Men det kan jo hende. 

 

Det finnes også folk som driver spesifikt med dette, Hjelper folk til og bli en "god sjekker". Det er ikke bare sjekking, men alt mulig av fremgangsmåter og metoder for og få mye bedre kjangs på og få seg kjæreste. Det er ofte dyrt men man trenger sjeldent mer en et par møter, og om du har god råd som du sier så er dette verdt og prøve.

Endret av Eriksendrul
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gjør deg selv attraktiv og tilgjengelig, bli den som damene leter etter :)

 

Dansekurs kan være en bra plass å begynne, eller andre sosiale hobbyer hvor du kommer i kontakt med andre.

 

Dansing fungerer generelt. var på kurs for noen uker siden. Dro noen "moves" på utested nå i helga som jeg lærte på kurs.. Mange jenter som var imponert da faktisk. Selv ble jeg overasket over hvordan noen jenter plutselig begynte og prate og flørte etter at jeg gjorde det. Og jeg hata og danse før :p

Lenke til kommentar

På hvilken måte er økonomi vesentlig, utover det å kunne forsørge seg selv og ikke ha gjeld opp til halsen? Hvis en dame for eksempel tjener 200k, og det holder henne gående (men får ikke spart eller reist på fem utenlandsreiser i året), er det problematisk?

 

hvis han mener det så er det derfor jeg foreslo elitesingles :p

Lenke til kommentar

På hvilken måte er økonomi vesentlig, utover det å kunne forsørge seg selv og ikke ha gjeld opp til halsen? Hvis en dame for eksempel tjener 200k, og det holder henne gående (men får ikke spart eller reist på fem utenlandsreiser i året), er det problematisk?

 

Det har veldig mye å si.

 

Med god økonomi kan du kjøpe kvalifisert hjelp til nesten alt, enten det er rørleggere, elektrikere eller advokater.

Du kan kjøpe nyere og tryggere biler.

Du har råd til å bo på en fin og ettertraktet plass, ofte med bedre miljø og fritidstilbud for barn / ungdom og mindre kriminalitet.

Ikke minst kan du investere og få pengene til å jobbe for deg, slik at du får mer fritid og i større grad styrer egen tid og eget liv.

 

Kort sagt så gir det deg flere valgmuligheter - der andre må kjøpe det billigste kan du velge mellom alt fra det billigste til det dyreste og eventuelt beste.

Endret av IntelAmdAti
  • Liker 2
Lenke til kommentar

De gangene jeg har hatt mest "flaks" (jeg tror ikke på flaks) .. er når jeg har tatt på meg mine beste klær og holdning, finstussa litt på skjegget og barten, og tatt en tur ut på byen en fredag/lørdagskveld. Jeg har aldri vært ute etter noen flyfille, og har mest gått ut bare for å se folk. Men de få gangene jeg virkelig har sett etter noen seriøse, så har det vært ned til å fixe seg selv opp og være sin beste utgave.

 

Det er veldig bra du har oversikt over livsstilen din, sånn at du kan møte dama med en viss selvrespekt. Dét er grunnen til at jeg ikke vil dra noen dame inn i livet mitt nå, ting er ikke så på stell som jeg vil at det skal være. Men så lenge du har de grunnleggende tingene dekket - da er det bare opp til deg selv.

 

Du skriver du er lei av useriøse - da er det bare å fortsette å "filtrére" (for et kynisk ord ^^) .. men det finnes ingen annen måte. Man må jo ikke ut på byen eller på dating(nett)steder heller. I butikken, i gata, i klesbutikken, på stranda, hvor enn. Verden er åpen og alt er fritt.

Lenke til kommentar

På hvilken måte er økonomi vesentlig, utover det å kunne forsørge seg selv og ikke ha gjeld opp til halsen? Hvis en dame for eksempel tjener 200k, og det holder henne gående (men får ikke spart eller reist på fem utenlandsreiser i året), er det problematisk?

Har du sett luksusfellen? Hvis man har noe peiling eller innsikt i økonomi så vet man at en slik levestil er ikke gunstig. For all del, folk må bare drive på sånn, men min fremtidige kjæreste må ha økonomi i orden. Jeg orker ikke en gang å begynne å si hvorfor en slik økonomisk levestil er absolutt lite ideell, fysj a meg

Lenke til kommentar

 

Det spiller jo ingen rolle om trådstarter en en kjekkas, hvis ingen vet at han finnes... Han må ut på markedet. Send meg en melding, så skal jeg sende deg en bok som hjalp meg veldig.

Bare legg den ut her?

 

Jeg tenkte å sende han PDF'en, men den tror jeg har et vannmerke, og vil ikke dele den ut offentlig. Men den heter Models, skrevet av Mark Manson.

En annen jeg kan sende som også er bra er No More Mr.Nice Guy, skrevet av Robert Glover.

 

Disse to bøkene endret meg i hvertfall. Har andre self-improve bøker som er gode også.

Lenke til kommentar

 

På hvilken måte er økonomi vesentlig, utover det å kunne forsørge seg selv og ikke ha gjeld opp til halsen? Hvis en dame for eksempel tjener 200k, og det holder henne gående (men får ikke spart eller reist på fem utenlandsreiser i året), er det problematisk?

Har du sett luksusfellen? Hvis man har noe peiling eller innsikt i økonomi så vet man at en slik levestil er ikke gunstig. For all del, folk må bare drive på sånn, men min fremtidige kjæreste må ha økonomi i orden. Jeg orker ikke en gang å begynne å si hvorfor en slik økonomisk levestil er absolutt lite ideell, fysj a meg

 

 

Ja, og luksusfellen-tilfelle er en dealbreaker. Jeg snakker om mennesker som har lite penger, men som klarer å fordele pengene riktig og leve fornuftig med det man har.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

På hvilken måte er økonomi vesentlig, utover det å kunne forsørge seg selv og ikke ha gjeld opp til halsen? Hvis en dame for eksempel tjener 200k, og det holder henne gående (men får ikke spart eller reist på fem utenlandsreiser i året), er det problematisk?

Har du sett luksusfellen? Hvis man har noe peiling eller innsikt i økonomi så vet man at en slik levestil er ikke gunstig. For all del, folk må bare drive på sånn, men min fremtidige kjæreste må ha økonomi i orden. Jeg orker ikke en gang å begynne å si hvorfor en slik økonomisk levestil er absolutt lite ideell, fysj a meg

 

 

Ja, og luksusfellen-tilfelle er en dealbreaker. Jeg snakker om mennesker som har lite penger, men som klarer å fordele pengene riktig og leve fornuftig med det man har.

 

 

Så lenge det ikke er en viss buffer, så lever man i mine øyne ikke fornuftig. 

Lenke til kommentar

Litt flaks, å være på rett sted, til rett tid. Holde seg sosial, enten om det er via jobb, venner eller egen fritidssysler, så er det stort sett kun spørsmål om tid før man møter en som fanger ditt blikk og sender blikk tilbake.

 

Så er det ting som personlig vedlikehold, både utseendemessing, økonomisk, sosialt og mentalt (fornuftig, smart, løsnings-orientert). Har man det i orden så er du allerede godt over gjennomsnittet (også) i å tiltrekke interesser.

 

 Når det skjer, så for du vurdere om kvinnen du har funnet en felles tiltrekning for har de kvalitetene og verdiene du verdsetter i et samhold.

Endret av ntls
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...