Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er 30 år gammel mann, klar for å finne en dame å elske og få barn


Anbefalte innlegg

Senk kravene dine og du vil sikkert møte ei som passer. Kanskje du kan forme henne ved å gjøre henne mer økonomisk bevisst ettersom dere får relasjon. Har man for høye krav fra starten kan man gå glipp av gode valg. Og jo eldre man blir dess større sjangs er det for st dama har barn fra før, men mindre du går for yngre, bare greit å være obs på da årene går fort og du er allerede 30.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tinder er bra, men ikke bruk ukesvis på å skrive tull med damene. Prøv å få frem tidlig hva du vil og hva du ser etter. Du ser ut til å ha alt det seriøse damer vil ha, så så lenge du er tydelig om det så blir dette suksess. 

 

 

Anonymous poster hash: 567a1...e96

Bortsett fra at han sa ikke ett eneste ord om seg selv. Hvis man må dra frem størrelsen på lommeboka og penis for å ha noe å skilte med, da skjønner jeg godt at vedkommende ikke har dame.
Lenke til kommentar

For meg så tror jeg nok problemet er holdningen din/deres, alt på stell og alt skal være perfekt kan fort bli en kjedelig, seriøs og lite atteraktiv holdning. Om du ikke har noe slingrings rom til en person med et lite problem så er du egentlig ikke egnet for et forhold i mine øyne. For om problemene da først kommer når du først er i forholdet så er du ikke lenger interessert og vil igjen være på jakt etter det perfekte (som ikke finnes). Og som alle vet så er ikke noen interessert i et forhold med en person som kun har utseende å gå på, vi trenger like mye psykisk tiltrekning som fysisk.

 

Så mitt råd er at du burde reflektere over din væremåte og dine holdninger til andre og deg selv. Om du føler at alt du gjør er med kun den beste tanke og at du fortsatt ikke forstår problemet. Så ville jeg ha tenkt litt på hvordan du er med og rundt andre kvinner.

Kanskje også verdt å tenke på at dersom du er alene og alt er på stell, hvor er det da plass til en dame? Enhver forandring vil jo rokke ved grunnvollene i det "perfekte" singellivet, og per definisjon vil enhver kvinne ha en negativ påvirkning på livet ditt. Det er sikkert tilforlatelig å si at man har høy standard, men det kan være problemet er noe annet. Det er tross alt ikke veldig uvanlig å lete etter feil person, og da vil det jo aldri stemme. Det at man aldri finner noen betyr jo ikke nødvendigvis at man har høy standard. Det kan likeså være feil standard.
Lenke til kommentar

 

For meg så tror jeg nok problemet er holdningen din/deres, alt på stell og alt skal være perfekt kan fort bli en kjedelig, seriøs og lite atteraktiv holdning. Om du ikke har noe slingrings rom til en person med et lite problem så er du egentlig ikke egnet for et forhold i mine øyne. For om problemene da først kommer når du først er i forholdet så er du ikke lenger interessert og vil igjen være på jakt etter det perfekte (som ikke finnes). Og som alle vet så er ikke noen interessert i et forhold med en person som kun har utseende å gå på, vi trenger like mye psykisk tiltrekning som fysisk.

 

Så mitt råd er at du burde reflektere over din væremåte og dine holdninger til andre og deg selv. Om du føler at alt du gjør er med kun den beste tanke og at du fortsatt ikke forstår problemet. Så ville jeg ha tenkt litt på hvordan du er med og rundt andre kvinner.

 

Er du helt tett? Blir man virkelig mer døll av å ha økonomi i orden? haha for en fjomp

 

Her tror jeg vi fikk noen svar på problemet ditt.
Lenke til kommentar

 

........wall of text..............

Kanskje også verdt å tenke på at dersom du er alene og alt er på stell, hvor er det da plass til en dame? Enhver forandring vil jo rokke ved grunnvollene i det "perfekte" singellivet, og per definisjon vil enhver kvinne ha en negativ påvirkning på livet ditt. Det er sikkert tilforlatelig å si at man har høy standard, men det kan være problemet er noe annet. Det er tross alt ikke veldig uvanlig å lete etter feil person, og da vil det jo aldri stemme. Det at man aldri finner noen betyr jo ikke nødvendigvis at man har høy standard. Det kan likeså være feil standard.

 

 

Det er sant! denne tanken streifet ikke meg engang. Ofte tror jo folk det er et forhold de vil ha, men glemmer hele prosessen med oppbygging av tillit og følelser. Tror også som du sier at da vil kanskje det man har brukt lang tid på å bygge opp som sosialt, jobb, familie osv. fort vil rase sammen. Kanskje ved å ta seg god tid og se om ting stemmer? føler at vi dagens samfunn kaster oss inn i alt mulig for å kunne fortelle andre om hvor flott det er. Likte også refleksjonen over at man kan ha feil standard til seg selv, at man hele tiden faller for feil jente/kvinne. Men ja, jeg er svært enig i tankegangen din på dette. Tviler på at TS gidder å lese eller prøve å forstå hvor vi vil med dette, men skader ikke å prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...