Gå til innhold

Kamptråd: Hoffenheim vs Liverpool FC (CL kvalik)


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Lovrens mann ja,selv den ikke er den letteste å forhindre

Lovren er direkte involvert i begge baklengs idag. 

 

 

Jeg pleier å være hard mot Lovren, men den var ikke hans skyld alene. Hvor var egentlig Matip i kampen om innlegget der? Gomez virker å være mer komfortabel sentralt enn på siden, han trekker hele tiden inn mot sentrum. Litt for aggressivt forsvar mot mannen som la inn, som førte til at han ble ubalansert av en finte. Men når slikt skjer kan ikke de to i midten stå og se på.

Lenke til kommentar

endelig Cl sesong igjen, god kamp men litt beskymra for det defensive spillet, ser ikke helt på topp ut

 

De bør teste Matip-Gomez sentralt. Og den evige diskusjonen om Sakho såklart. Lovren er for svak og usikker. Det han er best på er faktisk cornere.. Ikke de defensive...

 

Matip-Klavan bør være førstevalget nå, Matip-Gomez andrevalg. Lovren bør falle i køen etter slikt dårlig spill, ikke bare denne sesongen, men hele forrige sesong.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Lovren og Moreno er en kombinasjon som bør unngås. Enten får Moreno beskjed om å gå for langt inn sentralt på banen eller så er han regelrett en fotballdum spiller. Jeg heller mot det sistnevnte og Klopp kan like gjerne bruke han som en backup til kantspiller for han er helt ubrukelig til å plassere seg. Lvoren var ikke direkte god i dag heller akkurat.

Lenke til kommentar

 

 

:w00t:

Gini Wijnaldum 8 - Imponerende forestilling av nederlenderen. Til tider umulig å ta fra ballen, og strødde om seg med pasninger. Jobbet hardt defensivt. Bare en god Oliver Baumann i fra å score, og får en slags målgivende etter stolpetreff i første omgang.

Mohamed Salah 8 - Det stinker mål av egypteren. Alltid på jakt etter en mulighet, og fikk betalt da han kom først på returen etter Gini Wijnaldums skudd. Kombinerer fint med Trent Alexander-Arnold på høyresiden.

 

Liverpool. No er ikke helt enig med deg angående salah og Winaldjum

Lenke til kommentar

 

 

Synes ikke Salah har imponert så langt i de kampene jeg har sett. Men det er vanskelig å imponere på kanten når du spiller på samme lag som Sadio Mane.

To mål og en Assist på tre kamper, alltid en trussel, kommer til mange sjanser. Brenner en del enda,men ting tar litt tid firmino, Suárez og Coutinho måtte ha tid de også før de ble varm i trøya.

 

Du er nok på villspor yet again

Jaja, selvfølgelig tar det tid. Men er ikke imponert over gjennombruddene hans, løpene, dribling, ballbestittelse osv, som jeg antok var hans sterke side. Han ble jo ikke akkurat kjøpt for å score mål med headinger, men positivt at han er på rett sted til rett tid.

 

Selv om du teller kvaliteten og hvor bra en spiller har spilt i antall mål, betyr ikke at alle gjør det. Jeg vil helst se mye mer fra Salah, men du har rett i en ting, det tar tid å spille seg inn. Målene gir han ro til å gjøre nettopp det, men han må forbedre seg fremover.

Ikke imponert over gjennombruddet? Vært alene med keeper hver eneste kamp ja? Flere ganger, hadde du sagt avslutningene har vært under pari så har du kanskje hatt et bitteliten poeng men igjen=2 mål og 1 Assist.

Ikke scoret noen offisielle mål med hode heller.

 

Sløser mye,men scorer likeså, salah har vært akkurat det vi kjøpte han får. Og vært solid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...