tbend Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 E det nån som har vært borti nån hacke progz som åpne alle maskinene på LAN... DVS... Kan gå inn på c:,d:,e; osv uten at de er delt.. Knnne vært artig å kødda med venna når vi e på lan... hehe
Rayline TWB Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Enig - det er ikke artig i det hele tatt....!! Alle LAN- deltakere skulle slippe typer som dette............
iv3rs Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Altså, alle som surfer hardware.no eller spiller cs har vel ikek skrudd av default shares eller passordbeskyttet administratorkontoen sin. Du kan prøve \\ip.ip.ip.ip\C$ osv på stasjonsbetegnelsene. Du trenger vel ikke hacking da ?
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Jepp, du må laste ned msblaster.exe og installere det på din egen maskin først. Da skal du se det blir fart i sakene.
zero_time Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Enig - det er ikke artig i det hele tatt....!! Alle LAN- deltakere skulle slippe typer som dette............ jepp....enig... Sånnt er sykt irriterende..
iv3rs Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Enig - det er ikke artig i det hele tatt....!! Alle LAN- deltakere skulle slippe typer som dette............ jepp....enig... Sånnt er sykt irriterende.. Man burde få slippe de som spiller CS!!!!!!!!!!!
enden Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Tror nok msblaster.exe er løsningen ja. Kraftigste verktøyet jeg har vært borti. KOmmer inn på FBI sitt nettverk og hele greia. Ikke klarer de å spore meg heller
Eskil87 Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 msblaster.exe er jo utrolig stilig. Et utrolig kraftig hackeprogram for de tøffeste av hackerene.
DllInjexion Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Msg meg. jeg kjenner til noen "artige" greier
allyse Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Ønsker ikke slike oppfordringer her på forumet.
Anbefalte innlegg