Gå til innhold

De lagde steindyre luksusmobiler og gikk konk – nå auksjonerer de bort alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De styrtrike skal få lov å bruke pengene sine på akkurat hva de vil, men som du ser i artikkelen er det snevert marked for de som vil "melke" de styrtrike ved å selge overprisede gullbarer med ringemulighet.

 

Det er jo det mange rike vil ha, produkter som sier "jeg er så rik at jeg kan kaste bort penger på idiotiske ting"

 

AtW

Lenke til kommentar

 

De styrtrike skal få lov å bruke pengene sine på akkurat hva de vil, men som du ser i artikkelen er det snevert marked for de som vil "melke" de styrtrike ved å selge overprisede gullbarer med ringemulighet.

Det er jo det mange rike vil ha, produkter som sier "jeg er så rik at jeg kan kaste bort penger på idiotiske ting"

 

AtW

Stemmer, men det gjør meg ikke mer sympatisk overfor de som prøver å selge de idiotiske tingene til idiotiske priser ;)
Lenke til kommentar

 

De styrtrike skal få lov å bruke pengene sine på akkurat hva de vil, men som du ser i artikkelen er det snevert marked for de som vil "melke" de styrtrike ved å selge overprisede gullbarer med ringemulighet.

 

Det er jo det mange rike vil ha, produkter som sier "jeg er så rik at jeg kan kaste bort penger på idiotiske ting"

 

AtW

Tydeligvis ikke hva som helst av idiotiske ting, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...