Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Rammemadrass på 180 cm lengde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt tips er å legge ut noe på Finn småjobber der noen kan skru det sammen for deg.

 

Jeg gjorde dette nettopp selv til min bil som jeg skal bruke til å sove i og ble nødt til å gå etter de samme målene som du har.

 

Jeg lagde dermed en enkel seng selv og kjøpte sengebunn og madrasser på Jysk. Dette ble ganske rimelig, materialer ble kjøpt hos en byggevareforretning som også kappet de for meg, så kunne jeg skru det selv sammen når jeg kom hjem. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Prøv å google madrass 150x180 - det kommer opp noe på finn.no Som videre kan gi en pekepinn på hvor de kommer i fra/produsent. Så er det bare å begynne å ringe møbelhusene.

Lenke til kommentar

Prøv å google madrass 150x180 - det kommer opp noe på finn.no Som videre kan gi en pekepinn på hvor de kommer i fra/produsent. Så er det bare å begynne å ringe møbelhusene.

Men 150 er standardbredde, OP vil ha 150.

 

Den danske forhandleren isbilen lenker var jo ikke så galt da, 8200 for ferdig rammemadrass. Men hvis det ikke medfølger den tjukke madrassen som skal oppå og overmadrass er man jo egentlig like langt..?

Lenke til kommentar

Du har visst helt rett - men er ikke kontinentalseng da bare en rammemadrass med madrass oppå?

 

Men da må han altså også bestille rammemadrass på mål, billigste alternativ da blir 8199+4099 = 12298,-

 

 

..dog ser det ut til at man kan spare noen tusen på at handlevognen deres tydeligvis ikke klarer å plukke med seg annet enn basisprisen, den glemmer å justere for målene/m2-pris:

OXlv719.png

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...