Gå til innhold

Battlefield 1 spilles nå av 21 millioner mennesker


Anbefalte innlegg

 

Jeg liker bedre lavere brukerbase med bf fans, enn med høyere brukerbase med masse "cs/ow whinere" CS noobs i bf er håpløst :p

Hvordan vet du hvem som er CS noobs? :p

Det ser man lett. De som skriver mere i chatten, enn å ta objektiv. De tror også at å ligge langt borte som sniper hjelper laget :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Player unknown battlegrounds tar rotta på de andre FPS spilla, og det merkes

 

Langt mer realistisk skyting på et 100x så stort kart med langt flere spillere. Det er et survival spill men likevel så blir det rimelig tamt å spille noe annet etter Battlegrounds ja. Fantastisk spill

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg liker bedre lavere brukerbase med bf fans, enn med høyere brukerbase med masse "cs/ow whinere" CS noobs i bf er håpløst :p

Hvordan vet du hvem som er CS noobs? :p

Det ser man lett. De som skriver mere i chatten, enn å ta objektiv. De tror også at å ligge langt borte som sniper hjelper laget :p

 

Hørtes mer ut som generelt dårlige spillere :p

Lenke til kommentar

Bare jeg som venter på Battlefield 1776??

Musketter og kanoner som drønner med svarkrutt mens vi hører et fult militærkorps i bakgrunnen!

Tenk på mulighetene! Alt fra episke slag med linebattles til urban krigføring med Militis og Indianere..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som venter på Battlefield 1776??

Musketter og kanoner som drønner med svarkrutt mens vi hører et fult militærkorps i bakgrunnen!

Tenk på mulighetene! Alt fra episke slag med linebattles til urban krigføring med Militis og Indianere..

 

Du hadde nesten det i Mount & Blade Napoleincs. 

Var kjempe gøy, så kom clanene(regimentene) og ødla alt sammen.

I starten kunne du ha 200 spillere i public servere, nå er det max 15.

Lenke til kommentar

Bare jeg som venter på Battlefield 1776??

Musketter og kanoner som drønner med svarkrutt mens vi hører et fult militærkorps i bakgrunnen!

Tenk på mulighetene! Alt fra episke slag med linebattles til urban krigføring med Militis og Indianere..

Jeg liker alt bf untatt starwars, så bring it on :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Du hadde nesten det i Mount & Blade Napoleincs. 

Var kjempe gøy, så kom clanene(regimentene) og ødla alt sammen.

I starten kunne du ha 200 spillere i public servere, nå er det max 15.

 

Har spillt min del M&B :D Bra det og men, er ikke heeelt fan av motoren. M&B 2 blir dog spennende.

Battlegrounds 1&2 (half life mods) var jo veldig artig i sin storhetstid! Ivertfall til og være mod!

Lenke til kommentar

 

Du hadde nesten det i Mount & Blade Napoleincs. 

Var kjempe gøy, så kom clanene(regimentene) og ødla alt sammen.

I starten kunne du ha 200 spillere i public servere, nå er det max 15.

 

Har spillt min del M&B :D Bra det og men, er ikke heeelt fan av motoren. M&B 2 blir dog spennende.

Battlegrounds 1&2 (half life mods) var jo veldig artig i sin storhetstid! Ivertfall til og være mod!

 

Ja battlegrounds var gøy, selv om kodinga i det spillet var elendig, masse FPS drop og hit ditection problemer. men gøy var det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...