Gå til innhold

Huawei gir opp billige mobiltelefoner – retter skytset mot iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å kjøpe Huawei er å støtte industrispionasje.. og indirekte støtte et regime som har misbrukt alle markedsverktøy på grovest vis. som har manipulert sin valuta for å hele tiden utkonkurrere andre. I det hele tatt er det i mine øyne kriminelt å kjøpe noe som helst som er produsert i Kina..

 

Primball..!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til den kjem på markedet, men at den skal konkurrere med iPhone det gjør den ikke, ikke fordi den er dårlig og iPhone er bedre men rett og slett pga økosystemet, de som har iPhone hoder seg til iPhone og det samme med Android, det skal være lett og bytte men det er det ikke pga av appene, det er veldig kjedelig og betale to ganger for det samme... Og det med industri spionasje og dårlige arbeidsforhold, det gjelder alle billig land i Asia, og dessuten så blir vel kanskje så mye som nær 100% av alle telefoner i verden produserer i Kina!!

Lenke til kommentar

Å kjøpe Huawei er å støtte industrispionasje.. og indirekte støtte et regime som har misbrukt alle markedsverktøy på grovest vis. som har manipulert sin valuta for å hele tiden utkonkurrere andre. I det hele tatt er det i mine øyne kriminelt å kjøpe noe som helst som er produsert i Kina..

Synd at TPTB bruker Kina som verktøy da :-/

Hmm tror forresten Telenor bruker Huawei som teknologisk backbone for sitt nett (??)

SITAT:

https://www.digi.no/artikler/telenor-huawei-er-en-risiko-vi-tar/292485

Endret av stinkfoot
Lenke til kommentar

 

Å kjøpe Huawei er å støtte industrispionasje.. og indirekte støtte et regime som har misbrukt alle markedsverktøy på grovest vis. som har manipulert sin valuta for å hele tiden utkonkurrere andre. I det hele tatt er det i mine øyne kriminelt å kjøpe noe som helst som er produsert i Kina..

 

Synd at TPTB bruker Kina som verktøy da :-/

Håper ikke de gir opp Honor forresten :-(
Lenke til kommentar

Ingen tvil om at Huawei etterhvert leverer gode produkter.

Ser at det er edle tanker om boikott av land som driver med industri spionasje.

Hmm, kanskje de som mener det skulle ta seg en runde i eget hus, og jeg er sikker på at det finnes ting som stammer fra Kina indirekte eller direkte?

Og for all del, er Kina i så fall det enseste landet som driver på det viset? Neppe.

Endret av MrTr oao
Lenke til kommentar

Å kjøpe Huawei er å støtte industrispionasje.. og indirekte støtte et regime som har misbrukt alle markedsverktøy på grovest vis. som har manipulert sin valuta for å hele tiden utkonkurrere andre. I det hele tatt er det i mine øyne kriminelt å kjøpe noe som helst som er produsert i Kina..

 

Håper ikke du bruker Telenors 4G-nett... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Å kjøpe Huawei er å støtte industrispionasje.. og indirekte støtte et regime som har misbrukt alle markedsverktøy på grovest vis. som har manipulert sin valuta for å hele tiden utkonkurrere andre. I det hele tatt er det i mine øyne kriminelt å kjøpe noe som helst som er produsert i Kina..

 

Håper ikke du bruker Telenors 4G-nett... ;)

Eller Telia. De bruker også masse utstyr fra Huawei.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at Huawei etterhvert leverer gode produkter.

Ser at det er edle tanker om boikott av land som driver med industri spionasje.

Hmm, kanskje de som mener det skulle ta seg en runde i eget hus, og jeg er sikker på at det finnes ting som stammer fra Kina indirekte eller direkte?

Og for all del, er Kina i så fall det enseste landet som driver på det viset? Neppe.

Ingen andre land driver og kunstig manipulerer egen valuta i den grad som Kina gjør for å få konkurransefordeler ihvertfall.....     Og Kina driver og mobber alle omliggende land..    klingende mynt fra oss gjør dem enda mer illevarslende for andre land i området.    

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Å kjøpe Huawei er å støtte industrispionasje.. og indirekte støtte et regime som har misbrukt alle markedsverktøy på grovest vis. som har manipulert sin valuta for å hele tiden utkonkurrere andre. I det hele tatt er det i mine øyne kriminelt å kjøpe noe som helst som er produsert i Kina..

Primball..!

 

ja?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...