Gå til innhold

Er det mulig å bli kvitt IGN Nordic for godt?


Anbefalte innlegg

Jeg er en del innom IGN, men hver gang jeg går dit flytter den automatisk over til den nordiske varianten. Er det mulig å bli kvitt dette faenskapet, og heller bli værende på IGN US? Har prøvd å slette alt av cookies osv, og laget en konto satt til US og automatisk innlogging. Kontoen logger inn uten problem, men jeg blir likevel flyttet til den forbanna IGN Nordic. Må sette regionen manuelt hver eneste gang. Utrolig irriterende i lengden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nok bokmerke allerede, men US-konto som automatisk logger inn. Funker ikke. Eneste jeg vet som nytter er å bruke et bokmerke for å komme til siden, og så klikke på en av seksjonene (PS4, XBone etc) før siden rekker å flytte. Men er ikke alltid det går heller, da det går så raskt. Jaja, får vel bare leve med det.

Lenke til kommentar

Litt off topic for å si det mildt: Men dette minner jeg litt om når jeg skulle melde meg på Quake closed Beta, og endte opp med å taste inn feil dato på nettsiden. Måtte bytte browser før jeg fikk registrert meg, siden den nekta uansett etterpå hva f jeg gjorde fordi jeg var "minor" i deres øyne, dømt for evig og alltid :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...