Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Pils og plenklipping


Anbefalte innlegg

Hehe, plenen ble klipt, tror ikke politiet kommer med alkoblåser i hagen, men naboen som så meg drikke den pilsen, er ofte litt hissig på grøten med å ringe politiet.

Måtte flytte noen plank, slik at de lå ca 30cm inne på hans eiendom, og hvis jeg ikke flytta de(noe jeg skulle gjøre om han ventet en halvtime) så ringte han politiet. Skikkelig nabopoliti. Greit å være på den sikre siden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Kan være så drita man vil og gjøre hva man vil i egen hage

Nei

 

Alt annet ville vært krenkelse av individets rettigheter og frihet.

 

Tredje sataniske lov: "When in another’s lair, show him respect or else do not go there."

 

"Sataniske lov" ^^ Hvor mange slike lover finnes det?

 

Det finnes 11 stykk.

Lenke til kommentar

Hehe, plenen ble klipt, tror ikke politiet kommer med alkoblåser i hagen, men naboen som så meg drikke den pilsen, er ofte litt hissig på grøten med å ringe politiet.

Måtte flytte noen plank, slik at de lå ca 30cm inne på hans eiendom, og hvis jeg ikke flytta de(noe jeg skulle gjøre om han ventet en halvtime) så ringte han politiet. Skikkelig nabopoliti. Greit å være på den sikre siden :)

Fytterakkern ... det er derfor jeg aldri skal bo ved siden av naboer igjen, neste gang jeg flytter. Alltid noen bråkmakere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

rofl... jeg klipper plenen alltid etter et par tre pils. Tror du virkelig det dukker opp politi i hagen din og spør om å blåse ??

Må være slitsomt å alltid måtte klippe plenen etter 2-3 pils. Hva gjør du i ferien er når du ikke er hjemme?

Når ble det slitsomt å drikke pils? :rofl:

Jeg har vel aldri skrevet at å drikke pils er slitsom. Derimot å alltid måtte gå ut for å klippe plenen etter pils nr 3, virker slitsomt. :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du blir ikke tatt for fyllekjøring når du dytter plenklipperen nei... du blir nok ikke tatt for fyllekjøring på en du sitter på heller så lenge du ikke kjører den til byen og klipper blomstene der.

 

Men det finnes plenklippere med utveksling på hjulene, som igjen driver håndholdt plenklipper framover. Dette må vel per definisjon være å anse som motorisert kjøretøy uten kjennetegn. Ergo du kan vel neppe ta med en slik ut på offentlig vei med drift på hjulene, når du mangler kjennetegn. For å sette ting på spissen, slik som det fort blir når påtalemakten skal vurdere dine drukkenboltopptredener.

 

Du gjør likevel stuntene dine med øl på privat eiendom, og ikke på offentlig vei. Så kan hende du slipper unna pga. det. Men om du kvester naboungen som kom løpende inn for å hente ballen sin. Kan jo alltids komme i opp i spesielle tilfeller.

Endret av G
Lenke til kommentar

 

 

Husker når jeg var barn. Så hadde jeg en lav BMX-sykkel. En kompis av min far lånte den og satte seg så på den etter ei fyllekule hjemme hos oss, og syklet full hjem. Han følte seg nok skikkelig lur der han syklet hjem noen kilometer sjanglende. Eller ihvertfall dagen etterpå. Han var rektor også, så han hadde jo litt ry å ta vare på  :wee:

Lenke til kommentar

Hehe, plenen ble klipt, tror ikke politiet kommer med alkoblåser i hagen, men naboen som så meg drikke den pilsen, er ofte litt hissig på grøten med å ringe politiet.

Måtte flytte noen plank, slik at de lå ca 30cm inne på hans eiendom, og hvis jeg ikke flytta de(noe jeg skulle gjøre om han ventet en halvtime) så ringte han politiet. Skikkelig nabopoliti. Greit å være på den sikre siden :)

 

Du skulle vel bare latt han ringe politiet. De hadde kanskje latt være å stille opp, når han måtte forklare hva det gjaldt  :rofl:

Lenke til kommentar

 

 

 

rofl... jeg klipper plenen alltid etter et par tre pils. Tror du virkelig det dukker opp politi i hagen din og spør om å blåse ??

Må være slitsomt å alltid måtte klippe plenen etter 2-3 pils. Hva gjør du i ferien er når du ikke er hjemme?
Når ble det slitsomt å drikke pils? :rofl:

Jeg har vel aldri skrevet at å drikke pils er slitsom. Derimot å alltid måtte gå ut for å klippe plenen etter pils nr 3, virker slitsomt. :-)

 

Det er jo da man begynner å bli i topp form! Litt Motörhead på øret, så går plenklippingen dobbelt så raskt som vanlig! Løpe rundt hagen med den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...