Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2018


DeQu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Gikk her og! :-D Når og hvor har folk meldt seg opp?

Pulje 1(07:30) den 14/05 i Bergen :D hva med deg?

Pulje 2 (12.00) 14.05 i Trondheim :D

Pulje 2, Kristiansand 12/06 selv om jeg bor i Trondheim heheh :)

Antar det ikke bare var for morro skyld at du valgte det istedenfor? :D

 

Liker å tro at oppmeldinga var tatt på bakgrunn av en taktisk beslutning ja :D Hadde noen eksamener, pluss at jeg kan bruke tida til å forbedre løpinga. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Gikk her og! :-D Når og hvor har folk meldt seg opp?

Pulje 1(07:30) den 14/05 i Bergen :D hva med deg?
Pulje 2 (12.00) 14.05 i Trondheim :D
Pulje 2, Kristiansand 12/06 selv om jeg bor i Trondheim heheh :)
Antar det ikke bare var for morro skyld at du valgte det istedenfor? :D

Liker å tro at oppmeldinga var tatt på bakgrunn av en taktisk beslutning ja :D Hadde noen eksamener, pluss at jeg kan bruke tida til å forbedre løpinga.

Ahaa, høres ut som en lur beslutning :)

 

Vil ihvertfall ønske alle som har meldt seg opp/skal melde seg opp masse lykke til, gleder meg til å forhåpentligvis møtes i løpet av utdanningen!

Lenke til kommentar

Lykke til på opptaket alle sammen! Tenkte å komme med et tips når det gjelder selve opptaksdagen. I fjor hadde vi ikke noe særlig med pauser, det går stort sett i ett, så anbefaler å ta med enkel og lett mat man bare kan kaste i seg :) bananer, barer etc er gull for rask energi :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Fikk ikke plass i oslo, så må til bergen den 14.05 kl 0730. Noen som vet hvordan man kommer seg fra bergen sentrum til haakonsvern? og hvor lenge tror dere det er lurt å være i bergen i forhold til å få avlagt intervju på samme tur? 

Lenke til kommentar

Fikk ikke plass i oslo, så må til bergen den 14.05 kl 0730. Noen som vet hvordan man kommer seg fra bergen sentrum til haakonsvern? og hvor lenge tror dere det er lurt å være i bergen i forhold til å få avlagt intervju på samme tur? 

Du kan sjekke www.skyss.no for klokkeslett. Du kan reise fra Olav Kyrres Gate i sentrum, mener buss 42 og 43 går forbi Haakonsvern direkte fra sentrum. Hvis disse bussene ikke passer med klokkeslettet du skal møte, kan du ta buss fra sentrum til Loddefjord og bytte der.

Lenke til kommentar

Fikk ikke plass i oslo, så må til bergen den 14.05 kl 0730. Noen som vet hvordan man kommer seg fra bergen sentrum til haakonsvern? og hvor lenge tror dere det er lurt å være i bergen i forhold til å få avlagt intervju på samme tur? 

 

Det er vanskelig og si noe om hvor lenge du må regne med å bli der, men de forsøker nok så godt det lar seg gjøre og få intervjuet innenfor en rimelig tid etter fysisk opptak om du reiser langveisfra. Lykke til :) 

Lenke til kommentar

Fikk ikke plass i oslo, så må til bergen den 14.05 kl 0730. Noen som vet hvordan man kommer seg fra bergen sentrum til haakonsvern? og hvor lenge tror dere det er lurt å være i bergen i forhold til å få avlagt intervju på samme tur? 

Vil kanskje anbefale deg å ta taxi til, selv om det kan bli litt dyrt. I og med at du skal på opptak kl 07.30 og bør være der i god tid. Er ikke så mange busser som går i det området veldig tidlig. Men hvis du gjør god research i forkant kan det selvsagt gå!. Når det gjelder hvor lenge du bør være der, så er det nesten umulig å si. Men siden du er i første pulje får du mest sannsynlig velge tidlig og kan dermed være heldig å få dagen etter eller et par dager etter. Om du er under 25 kan du fly på ungdomsbillett (299.-) per vei, og da er det ikke sikkert det lønner seg å overnatte i bergen nødvendigvis.

Endret av Krisley
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...