Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2018


DeQu

Anbefalte innlegg

Til dere som har vært gjennom de fysiske testene tidligere - begynner testene fortløpende etter oppmøte eller blir det mye informasjon og venting først? Når kan man regne med å være ferdig dersom man møter opp 08.30, gitt at man ikke blir valgt til å ta PC-testene på nytt?

 

Og vet noen om det er mulig å melde seg opp via internett på mobilen dersom man ikke har PC tilgjengelig når påmeldingen åpner?

 

Takk for svar!  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som har vært gjennom de fysiske testene tidligere - begynner testene fortløpende etter oppmøte eller blir det mye informasjon og venting først? Når kan man regne med å være ferdig dersom man møter opp 08.30, gitt at man ikke blir valgt til å ta PC-testene på nytt?

 

Og vet noen om det er mulig å melde seg opp via internett på mobilen dersom man ikke har PC tilgjengelig når påmeldingen åpner?

 

Takk for svar!  :)

 

Sist jeg var på opptak hadde vi oppmøte 08:00 og var ferdig i 12 tiden. Ser at Oslo har morgenpulje 08:30 og ettermiddagspulje 12:30 så du er vertfall ferdig før neste puljer kommer! Det var ikke særlig mye venting, gikk rett ned til bassenget når alle var klare, eneste var en liten pause mellom øvelsene i bassenger og resten mener jeg

Lenke til kommentar

 

Til dere som har vært gjennom de fysiske testene tidligere - begynner testene fortløpende etter oppmøte eller blir det mye informasjon og venting først? Når kan man regne med å være ferdig dersom man møter opp 08.30, gitt at man ikke blir valgt til å ta PC-testene på nytt?

 

Og vet noen om det er mulig å melde seg opp via internett på mobilen dersom man ikke har PC tilgjengelig når påmeldingen åpner?

 

Takk for svar! :)

Sist jeg var på opptak hadde vi oppmøte 08:00 og var ferdig i 12 tiden. Ser at Oslo har morgenpulje 08:30 og ettermiddagspulje 12:30 så du er vertfall ferdig før neste puljer kommer! Det var ikke særlig mye venting, gikk rett ned til bassenget når alle var klare, eneste var en liten pause mellom øvelsene i bassenger og resten mener jeg

Ja, var sånn i fjor også. Får 15-20 minutter til å dusje og skifte før man går opp i styrkerommet.

Bare husk å IKKE glemme ID. En i min pulje som gjorde det i fjor.

Lenke til kommentar

Hvor mye penger må man regne med å bruke på pensum hvert år?

Jeg kjøpte bøker for ca. 11 000kr når jeg begynte i B1 ifjor høst.

 

Jeg vet ikke hvordan det er i B2 eller B3, Men det er ikke mange bøkene da tror jeg.

Endret av marud
Lenke til kommentar

Hvor raskt tror dere at dagene blir fylt opp når påmeldingen til opptaksdagene starter? Jeg har kun 2 dager det er ideelt for meg å ha opptak med tanke på eksamen osv i forkant. Tror dere jeg får meldt meg på den dagen det passer meg best om jeg sitter klar 10:00?

Ja, vil tro at du har gode sjanser da. Er en del plasser per dag og to gjennomføringer per dag så det skal gå helt fint.
Lenke til kommentar

 

Noen jenter her som vil fortelle hvordan dere ligger an til de fysiske testene? ?

Jeg klarer benkpress, lav bom, undervannssvømming og dykk. Men 100m svømming og løpingen vet jeg ikke helt..enn du?

Høres bra ut ?? Selv greier jeg alle testene, men det er sånn akkurat på lav bom så den må øves mer på! Har du noen tips til den?

Lenke til kommentar

Noen jenter her som vil fortelle hvordan dere ligger an til de fysiske testene?

Har testet meg i alle øvelsene og ligger greit innafor, men er redd for hvordan jeg reagerer på selve opptaket når adrenalinet og nervøsiteten kicker inn  :hm:  :)

Lenke til kommentar

 

 

Noen jenter her som vil fortelle hvordan dere ligger an til de fysiske testene? ?

Jeg klarer benkpress, lav bom, undervannssvømming og dykk. Men 100m svømming og løpingen vet jeg ikke helt..enn du?
Høres bra ut ?? Selv greier jeg alle testene, men det er sånn akkurat på lav bom så den må øves mer på! Har du noen tips til den?

Så bra!

Jeg har trent masse rygg og chinups/pullups fra før av, så styrken var der, så bare fokuser på ryggøvelser for styrke?

Men svømmer du crawl eller bryst da?

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen jenter her som vil fortelle hvordan dere ligger an til de fysiske testene? ?

Jeg klarer benkpress, lav bom, undervannssvømming og dykk. Men 100m svømming og løpingen vet jeg ikke helt..enn du?
Høres bra ut ?? Selv greier jeg alle testene, men det er sånn akkurat på lav bom så den må øves mer på! Har du noen tips til den?
Så bra!

Jeg har trent masse rygg og chinups/pullups fra før av, så styrken var der, så bare fokuser på ryggøvelser for styrke?

Men svømmer du crawl eller bryst da?

Svømmer crawl, går mye fortere enn bryst ? Hva gjør du?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...