Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2018


DeQu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer til å etterfylles dersom ettersom folk takker nei/ikke møter opp.
Tenker de fleste som ligger på topp 10 på venteliste (kanskje utenom Oslo) har en rimelig god sjanse for å komme inn. Uten å garantere noe selvfølgelig.

Ser fram til å ta imot nye studenter i Stavern! Bare å glede seg til en utrolig gøy fadderuke  ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Masse lykke til alle som kom inn og ikke minst gratulerer ❤ må være så ærlig og si jeg misunner dere alle.

For min egen del håper jeg snittet ikke øker drastisk neste år og at et årsstudie er det som drar meg inn.

 

Regner med at det kommer en ny tråd om ikke mange ukene, og håper diskusjonene, hjelpen og selve forumet holder like høyt nivå. Blir også spennende og se om gjensøkerordningen ser dagens lys igjen, selvom jeg tviler.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hadde trodd snittet ville bli høyere, i alle fall i Oslo

Tror det ble som noen nevnte tidligere; kun Bodø som gikk mye opp.

Det er enkelt forklart simpelthen fordi de aller fleste som søker Kongsvinger nå faller ned på Bodø. Derfor blir egentlig Bodø nye Kongsvinger når du ser på karakterer.

Lenke til kommentar

Usikker på om jeg skal takke ja til Bodø, å la være og stå på venteliste i Stavern. Noen som vet hvordan det er å studere de forskjellige stedene? :)

Bodø er Nord, Stavern er sør. Med de forskjeller det måtte medbringe. Vet iallefall at miljøet på PHS i Bodø er svært bra, og at Bodø er veldig på vei opp som studentby. Staverm er sikkert knall skole det også, men veldig dødt der om vinteren. Om sommeren derimot er det helt fantastisk der.

Lenke til kommentar

Bodø er Nord, Stavern er sør. Med de forskjeller det måtte medbringe. Vet iallefall at miljøet på PHS i Bodø er svært bra, og at Bodø er veldig på vei opp som studentby. Staverm er sikkert knall skole det også, men veldig dødt der om vinteren. Om sommeren derimot er det helt fantastisk der.

Ja, vurderer Bodø sterkt nå, selv om jeg i utgangspunktet ville til Stavern. Men det er Kanskje fordi det er nærmere hjem haha ??‍♀️

Endret av søker1
Lenke til kommentar

Ja, vurderer Bodø sterkt nå, selv om jeg i utgangspunktet ville til Stavern. Men det er Kanskje fordi det er nærmere hjem haha ‍♀

Hehe, nettopp derfor jeg valgte Bodø -Lenger unna hjem, jeg tenker man har godt av å tilbringe litt tid andre steder i landet. Desto diggere å komme hjem igjen også.

Endret av BravoMike
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...