Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2018


DeQu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom inn i Stavern med 51 og er overlykkelig! Jeg gleder meg enormt til å bli kjent med dere gode mennesker som jeg har snakket med på forumet og alle de som skal begynne ellers. Til dere som står på venteliste eller dessverre ikke klarte det i år: stå på og ikke mist motet, jeg heier på dere!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gratulerer til alle som har kommet inn. Velkommen som kolleger. Mye gøy som skjer fremover, men nyt sommeren først :-)

 

Husk at det er faddere som oppretter de ulike facebook - gruppene etter å ha fått klasselistene. Gruppene vil være lukkede og hemmelig slik at ingen utenfra skal få navnene deres.

 

Ikke fall for fristelsen å opprette egne. Trenger vel ikke nevne hvorfor, men verken phs eller nsm (osv osv) er spesielt glade i slike åpne grupper. Er alltid noen som faller for fristelsen, men prøv å la være :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utrolig kjipt at det ble venteliste i år. Hadde forberedt meg på å stryke på egnethetsvurderingen ettersom jeg gjorde et helt forferdelig intervju. Anså meg selv som inne når jeg ble regnet som egnet. Kom akkurat ikke inn med 49 poeng i Bodø. Hva tror dere om muligheten for venteliste? Er på plass nummer 11, men det står på SO at studiet ikke blir etterfylt? Er dette noe som har stått tidligere eller er det nytt fra i år av? Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar

Jeg kom inn i Stavern med 49,9 poeng og står på venteliste til Oslo!! Hvordan ser man hvilken plass man er på venteliste? Jeg ligger kanskje så langt bak at det ikke står?

Til dere som har gått første året på PHS:

Hvor mye fysisk er det de første månedene på skolen? Jeg ble påkjørt i slutten av mai, og har først begynt å kunne gå litt nå. 

Lenke til kommentar

Jeg kom inn i Stavern med 49,9 poeng og står på venteliste til Oslo!! Hvordan ser man hvilken plass man er på venteliste? Jeg ligger kanskje så langt bak at det ikke står?

 

Til dere som har gått første året på PHS:

Hvor mye fysisk er det de første månedene på skolen? Jeg ble påkjørt i slutten av mai, og har først begynt å kunne gå litt nå.

Gratulerer med skoleplass! For vår del hadde vi 3000-meter i starten av semesteret, samt et par økter med diverse styrke- og løpeøvelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig kjipt at det ble venteliste i år. Hadde forberedt meg på å stryke på egnethetsvurderingen ettersom jeg gjorde et helt forferdelig intervju. Anså meg selv som inne når jeg ble regnet som egnet. Kom akkurat ikke inn med 49 poeng i Bodø. Hva tror dere om muligheten for venteliste? Er på plass nummer 11, men det står på SO at studiet ikke blir etterfylt? Er dette noe som har stått tidligere eller er det nytt fra i år av? Noen som har erfaring?

Lurer akkurat på det samme. Trolig ikke etterfylt står det, men hvis en trekker seg så rykker man jo opp en plass. Det er jo 550 plasser totalt uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...