Gå til innhold

Se mer fra enspillerkampanjen i Star Wars Battlefront II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med dette spillet for meg er at jeg driter i multiplayer. Jeg vil kun ha en kul historie del i Star Wars universet, men den kommer neppe til å være lenger en 10 timer, og fullpris på 500,-kr + vil da gi lite for pengene. Får vel plukke det opp om et par år når det koster 100 spenn tenker jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet med dette spillet for meg er at jeg driter i multiplayer. Jeg vil kun ha en kul historie del i Star Wars universet, men den kommer neppe til å være lenger en 10 timer, og fullpris på 500,-kr + vil da gi lite for pengene. Får vel plukke det opp om et par år når det koster 100 spenn tenker jeg

10 timer høres alt for mye ut. Tenker 4-7 timer jeg. Det er vel del Battlefield kampanjene pleier å være?

Lenke til kommentar

 

Problemet med dette spillet for meg er at jeg driter i multiplayer. Jeg vil kun ha en kul historie del i Star Wars universet, men den kommer neppe til å være lenger en 10 timer, og fullpris på 500,-kr + vil da gi lite for pengene. Får vel plukke det opp om et par år når det koster 100 spenn tenker jeg

10 timer høres alt for mye ut. Tenker 4-7 timer jeg. Det er vel del Battlefield kampanjene pleier å være?

Håper de satser litt hardere enn 4-7 timer, men hadde ikke vært uventet det nei

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg kjøpte et crysis spill på tilbud på origin til 40kr tror jeg det var. Jeg følte meg svindlet når jeg kom gjennom spillet på 5-6t.

 

Jeg frykter dette spillet vil ende opp med noe lignende. Men så er vel hovedfokuset på multiplayer noe som er typisk for denne franchisen.

 

Selv vil jeg bare ha en kul historie i star wars universet og vis spillet ender opp med mulighet for minst 25t singleplayer da blir jeg glad og blar fint opp 500kr da. Istedenfor ca 6t sp og repeterende multiplayer.

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg kjøpte et crysis spill på tilbud på origin til 40kr tror jeg det var. Jeg følte meg svindlet når jeg kom gjennom spillet på 5-6t.

 

Jeg frykter dette spillet vil ende opp med noe lignende. Men så er vel hovedfokuset på multiplayer noe som er typisk for denne franchisen.

 

Selv vil jeg bare ha en kul historie i star wars universet og vis spillet ender opp med mulighet for minst 25t singleplayer da blir jeg glad og blar fint opp 500kr da. Istedenfor ca 6t sp og repeterende multiplayer.

 

Helt enig, men tror gutta i Visceral Games og Respawn entertainment har fått jobben med å lage de lange historiebaserte star wars spilla...Så tror dessverre spådommen om en kortere historie del her kan stemme

Lenke til kommentar

Problemet med dette spillet for meg er at jeg driter i multiplayer. Jeg vil kun ha en kul historie del i Star Wars universet, men den kommer neppe til å være lenger en 10 timer, og fullpris på 500,-kr + vil da gi lite for pengene. Får vel plukke det opp om et par år når det koster 100 spenn tenker jeg

 

Med Origin Access kunne du spille BF1 i 10 (?) timer uten å kjøpe spillet. Kanskje det samme vil gjelde for dette spillet. Koster ikke mer enn 30kr/mnd om jeg husker riktig. 

Lenke til kommentar

Så mange her med hull i hodet. Som en annen skrev, en kvalitetshistorie på 5-6 timer er mye bedre enn en langdryg og varierende historie på 12+ timer. Samtidig, vet ikke hvor gamle andre er her, men de fleste voksne har ikke tid til å spille spill som er skit lange, og da settes det pris på lineære høykvalitetsspill som Uncharted, SWBF2 osv... At nesten alle spill i dag skal være Open World og fylt av meningsløs drit er noe forbanna herk, og jeg er sikker på at det er mange her som føler seg drittlei av den trenden også. Tidsløseri uten like.

 

Nei, få tilbake lineære spill med gode historier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Personlig er jeg lei av multiplayer-spill, og vil mye heller ha et nytt Jedi Knight (eller Dark Forces) spill. Det er noen av mine beste spilleminner, især Dark Forces og Jedi Knight 1 (de påfølgende Jedi Knight-spillene ble laget av Raven Software, som hadde en tendens til å lage teknisk perfeksjonerte, men noe sjelløse, spill).

 

PS: Jeg synes definitivt vi trenger flere historie-foksuerte enspiller open world-spill, men i den forstand slik STALKER-spillene var. Lineære skytespill blir ganske fort kjedelig, når man har spilt noen få av dem.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Det er vel også mange som har kort attention span slik det er bedre å bruke 500kr på et spill som varer ca 6t istedenfor 20-25t.  Andre føler behov for å komme gjennom spillet på 1 session, mens andre ikke har problemer med å lagre etter 2-3t, ta pause og evt ta opp spillingen senere på dagen eller dagen etter. FPS spillere blir lett fasinert av eksplosjoner, lyd av kuler og masse farger på skjermen, mens RPG spillere gjerne er mer sofistikerte.

 

Men folk har forskjellige meninger om hva som er bra avhengig av alder og om de er mer fps- eller rpg-gamer. Hvordan noen kan bruke mye penger på et spill som varer rundt 6t aner jeg ikke. Da er det vel et spill hvor hovedfokuset uansett er multiplayer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...