Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Windows feilmelding med Tiscali ADSL

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får følgende feilmelding:

fmeld.GIF

Denne meldingen har begynt å komme opp når jeg nå kobler meg opp til Tiscali ADSL. Har aldri sett denne tidligere, heller ikke ved oppkobling til NextGenTel ADSL. Noen ganger kommer den opp rett etter oppstart, andre ganger kan det gå timer. Ganske irriterende iom at maskinen skrur seg av automatisk.

Hva kan denne meldingen skyldes?

Endret av kjell33
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Får følgende feilmelding:

fmeld.GIF

Denne meldingen har begynt å komme opp når jeg nå kobler meg opp til Tiscali ADSL. Har aldri sett denne tidligere, heller ikke ved oppkobling til NextGenTel ADSL. Noen ganger kommer den opp rett etter oppstart, andre ganger kan det gå timer. Ganske irriterende iom at maskinen skrur seg av automatisk.

Hva kan denne meldingen skyldes?

Antagelig blaster viruset og at du ikke holder din maskin oppdatert via windowsupdate.

Skrevet

Oppdater antivirus softwaren din, men det du også kan gjøre når den meldinga kommer er å gå inn på start->kjør-> og skriv shutdown -a (dette funker bare i WinXP TROR JEG) :roll:

SupremeX

Skrevet (endret)

du har msblaster viruset.

http://www.symantec.com/ <--- let etter fix her.

finnes også mange andre plasse på nett.

for å fjerne den meldinga som kommer opp midlertidig (for å få tid til å laste ned fix) kan du skrive shutdown -a (tror det var det) i "kjør" menyen.

EDIT

var ikke kjapp nok der nei :D

Endret av DJ-JK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...