Gå til innhold

gjenopprette data etter formatering


dragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må du til IBAS - men det er jo litt avhengig av hvor god formateringen er....Hvis du har brukt et program som overskriver dine data flere ganger, er det liten sjanse for at det finnes et freeware/shareware program der ute som kan hjelpe deg, men er det bare en vanlig formatering du har gjort, så er det nok en del programmer som kan være til hjelp..........

Lenke til kommentar

Jada. Er plenty... Om du går på www.download.com og skriver file recovery eller disk recovery er det flere gratis programmer der som hjelper deg, noen av de er scann gratis, men betal for å få tilbake filene (registrere først) Om du har livs viktige data kan du evt satse på å kjøpe EasyRecovery Professional (www.ontrack.com). I aller verste tilfelle kan du sende disken til Ibas, men det er absolutt ikke gratis.

 

Edit: For treg med å svare, andre kom først gitt, men uansett. Har fått tilbake data fra en disk som har vært formattert og partisjonert på nytt med noe jeg fant på download.com. Easy Recovery brukte vi der jeg jobbet før, tok det meste :)

Endret av Sozinho
Lenke til kommentar
Finnes mange av dem, selv har jeg brukt Easy Recovery.

Det har jeg også brukt en del. Det er veldig brukervennlig, gratis og er veldig bra.

 

Hos meg har det gjenopprettet data fra i hvertfall 2-3 formaterte disker, og 90% av filene på 2 disker som hadde kræsjet fysisk.

 

Eneste "svakheten" er at disker som er overskrevet 1 gang (eller mer) ikke kan gjenopprettes. Heldigvis overskrives ikke særlig mye ved en formatering, og det finnes løsninger for disker som har vært overskrevet opp til 3-4 ganger. Men det inbefatter IBAS, og dermed titusenvis av kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...