Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Adult Baby


Anbefalte innlegg

Hva synes du om Adult Baby??


 


Er det noen som kjenner noen som er det eller kanskje er du det selv? default_Happy.gif


Jeg synes det er et interessant tema for mange forbinder det bare med det seksuelle. Men det kan vell være at en har funnet en som vil være far eller mor for en adult baby og det finnes ingenting seksuelt i det.


Men kanskje noen har en fetisj å leke/være baby i helger eller etter jobb også har han/hun et normalt sexliv til vanlig.


Dette er bare noen jeg tro men ikke vet om er 100% sant. default_Happy.gif


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sist gang noen tok opp det temaet (i april) så kom det ett seriøst svar før en eller annen kis som syntes det var ekkelt og unaturlig avsporet diskusjonen, som varte frem til en av moddisene slettet alt unntatt det første svaret. Og siden har tråden vært død.

 

Så jeg tror nok dessverre ikke at det er det mest populære temaet på forumet.

 

Litt generelt, så synes jeg at måten man seksualiserer noen typer sanseopplevelser er en overforenkling. Jeg skylder på Freud. Hvorvidt vi regner noe som en seksuell aktivitet eller ikke virker litt tilfeldig.

 

Massasje er ikke noe de fleste av oss regner som en seksuell handling, samtidig så kan det være en veldig erotisk handling.

 

BDSM er noe vi gjerne regner som en seksuell greie. Men som et moteksempel, så vet jeg om i hvert fall én aseksuell bdsm-er. Det er snakk om sanseopplevelser, ikke så ulikt massasje.

 

Noen mennesker liker å kle seg i åletrang lycra og utsetter seg for smerte og fysiske prøvelser i jakt på den samme adrenalinrusen som masochister er ute etter, men vi regner ikke syklister som seksuelle avvikere

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Noen mennesker liker å kle seg i åletrang lycra og utsetter seg for smerte og fysiske prøvelser i jakt på den samme adrenalinrusen som masochister er ute etter, men vi regner ikke syklister som seksuelle avvikere

 

Hehe... Av og til kommer man over en sannhet så vakkert og poetisk beskrevet at man får vondt i hjertet av at det blir for langt for en bumpersticker.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Noen mennesker liker å kle seg i åletrang lycra og utsetter seg for smerte og fysiske prøvelser i jakt på den samme adrenalinrusen som masochister er ute etter, men vi regner ikke syklister som seksuelle avvikere

Hehe... Av og til kommer man over en sannhet så vakkert og poetisk beskrevet at man får vondt i hjertet av at det blir for langt for en bumpersticker.

 

 

Helt genialt =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ABDL temaet er faktisk større enn mange tror. Oslo BDSM har sine egne Ageplay kvelder hvor det åpnes for å møte likesinnede om dette temaet og kunne påta seg den rollen som en "caretaker, mommy, daddy etc". Kalender finner man på www.oslobdsm.no Det er også litt info om dette på www.smil-norge.no og man kan ta opp temaet i forumet der også. Ellers så har du som nevnt i en annen post www.abdlscandinavia.com som driftes av en svensk kar som også drifter darkside.se (mer mot BDSM/fetish) hvor det også er mulig å finne likesinnede og lesestoff.

 

Ellers så har du selvsagt den internasjonale www.fetlife.com hvor det er mange grupper om temaet og varianter av det.

 

Send meg gjerne PM om det er noe du lurer på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...