Gå til innhold

samordna opptak 2017


lololo9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det hadde vært typisk at i år så får man vite det sent på kvelden den 18.juli. :notamused: 

Nå har jeg slått i hjel en halvtime med tur med hunden... Tiden går ikke FORT nok!

Mhm ja, er det jeg også frykter. De har jo aldri gått ut og sagt at resultatet vil være klart før den 20, selv om man har erfart det tidligere. Men alle skal vel kanskje ha mottatt svar per brevpost innen den 20. juli? Så er kanskje derfor vi får resultatet litt før? Facebook-siden til S.O. er også irriterende inaktiv..

 

 

de er stille som graven... 

Lenke til kommentar

spurte hioa om de vet når samordna opptak svarer på søknaden. 

de ga følgende svar:

 

 VI vet ikke akkurat når Samordna Opptak slipper ut svarene. Kanskje i kveld, kanskje i morgen..... men innen onsdag

 

Kanskje - kanskje ikkje - eg veit ikkje eg! Ahhhhh!! Få noen ordentlige svar. Det er rimelig useriøst svar!

Lenke til kommentar

 

spurte hioa om de vet når samordna opptak svarer på søknaden. 

de ga følgende svar:

 

 VI vet ikke akkurat når Samordna Opptak slipper ut svarene. Kanskje i kveld, kanskje i morgen..... men innen onsdag

 

Kanskje - kanskje ikkje - eg veit ikkje eg! Ahhhhh!! Få noen ordentlige svar. Det er rimelig useriøst svar!

 

sant. Det der er noe av det useriøse svar noensinne. Kanskje hun skulle bare la være å skrive eller kanskje ikke..

Lenke til kommentar

bedre å få et dårlig svar enn ingen svar

 

Nei, ikke når det blir et sånt svadasvar som man kan tenke seg til ved å spekulere. Vi og kan spekulere i om det er i kveld, eller i morgen, eller i morgenkveld. Men at SO skal svare med kanskje da eller kanskje da, det blir for useriøst. Hvor farlig kan det være å komme med et tidspunkt. Trenger ikke klokka, men gjerne dag!

Lenke til kommentar

De kan ikke gi oss noe svar fordi de kan ikke sende ut svaret før ALLE skolene er klare med opptakene sine.. det hadde jo vært katastrofe om de hadde sagt "i dag kommer svaret", så er det en skole som ikke er ferdig med opptak ? DA hadde det ihvertfall vært ramaskrik her..

Den 20. Er absolutt siste frist, men det kommer når det er klart ? enten det er 15. Eller 19.?

Lenke til kommentar

 

Timene går sååå sakte........ klarer ikke gjøre noe annet enn å oppdatere og oppdatere og oppdatere.....

Gå deg en tur, ta en dusj, tren, sov, spis, spill, whatever - det får timene til å gå! Det er det jeg har overlevd på.
Takk for tips :)! Blir helt nervevrak av denne ventinga..... får ikke jobbet heller .......
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har søkt rettsvitenskap ved UiB på førstevalg. Snittet på ordinært vitnemål var i 2016 57.7.

 

Hva trur dere er en tilstrekkelig poenggrense for å være sikret en plass?

 

Er så spent på opptaket!!

Det er umulig å si :) Snittet kan ha økt og gått ned. Men ville minst hatt 57.7 for å være sikker. Samboeren min har søkt medisin og sitter nervøs med 61.6 konkurransepoeng med nordnorgekvote

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...