Gå til innhold

Nå blir det slutt på å stjele «kills» i Playerunknown's Battlegrounds


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke hvorfor spill som dette eller feks moba spill som henger seg opp i siste støtet ikke innfører at den som gjør mest damage får killen.

 

Klarer ikke å se et problem med den mekanikken. Da kan alle gønne på så går credit til den som "jobber hardest".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ofte dropper jeg nådestøttet. Grunnen til det er at han som ligger nede vil være en byrde for laget. Han vil distrahere sine medspillere. Ofte vil han også avsløre hvor vennene hans gjemmer seg ved å krype mot dem.

 

Det plager meg ikke at mine lagkamerater "stjeler" kills. Vi er tross alt et lag. Stjeler de kills fra meg, stjeler jeg helt sikkert kills fra dem en annen gang.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Ikke at det har noe å si for min del hvordan kills blir rewarda, men det er jo akkurat det samme "problemet" når man svimeslår en spiller: den som treffer siste hittet får knockout, ikke nødvendigvis den som har gjort mest damage og mest arbeid. Så jeg ser ikke helt hensikten i denne endringen.

Lenke til kommentar

Jeg skulle likt og sett "stats" for runda. i form av kills + assist + damage + "antall head shoots" på alle spillere (enten ved dødsfall.. eller generelt hele tiden )...

 

eneste negative jeg kan se med det. er hvis du ender i endgame med en som har 10kills.. og du har kanskje 1.. så er det litt kjedelig og vite at du kanskje ikke fortjente den seieren like mye..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...