Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

På leting etter oppgaver med løsningsforslag innen økonomistyring


Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg har eksamen på mandag i økonomi og ettersom vi har en relativt dårlig lærer som kun bruker tavle i undervisning og skolen/bøkene vi bruker har ingen støttesider med oppgaver og løsningsforslag.. dette gjør at læring har jeg tatt ansvar for selv, men nå er jeg gått tom for relevante oppgaver.. 

Ser at flere andre lærebøker har støttesider på nett, blant annet økonomistyring 1 av Hoff og Helbæk som brukere visstnok får utdelt bruker og passord for av lærer. Antar da at det er felles for klassen/skolen og dermed ikke sensitivt å dele med meg på PM? 

Eller andre bøker med relativt basic økonomistyring/regnskap innen: kalkyler, budsjetter, analyse, T-konto osv tas i mot med hjertelig takk! 

Må gjøre oppgaver for og lære, og oppgaver i en fysisk bok uten mulighet til å sjekke om det blir riktig fungerer ikke for meg.. 

Til andre som evt er i samme båt kan jeg tipse om okonomistyring.portfolio.no som har noen oppgaver innen noen av temaene med fasit. OBS: noen fasiter stemmer ikke og hele siden er litt utdatert og rotete, men det beste jeg har funnet.  

Om noen kan hjelpe meg med dette blir jeg veldig glad, og hvem vet, kanskje jeg består!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...