Gå til innhold

Gaming pc kjøpshjelp


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en konsoll gamer som i lang stund har vurdert og kjøp meg pc til gaming. Så det jeg har letet etter er en pc som ikke koster for mye, men som kan kjøre spill som min Ps4 kan. Vil gjerne at den kan kjøre de bedre og at pcen kan spille nye spill i nærmeste fremtid også.

 

Har sett litt rundt og funnet en som kanskje er bra(legger med link), men tenkte jeg kunne spørre her om tips. Er denne noe å gå for? Får man eventuelt noe bedre om man bygger pc selv?

 

Her er pcen jeg har sett på:

https://www.komplett.no/product/11258/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-gamer/komplett-gamer-i05#!tab:extra

 

Vil helst ligge på denne prisen (max 8000).

 

Kan jo slenge med spill jeg kunne tenkt å spille da:

- Gta V

- Paragon

- Rocket league

- Cs go

- Ark survival evolved

- Diverse mmorpg og krevende skytespill

 

Vart litt mye nå men setter pris på all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for raskt svar. Den er på lager i nærheten av meg, men har ikke mulighet til å kjøpe noe før slutten av måneden dessverre.

 

Med Power Handlekonto har du muligheten til å betale senere eller dele opp betalingen med faste månedsbeløp. Alle renter og gebyrer er fradragsberettiget på selvangivelsen. Velg "Finansiering og betalingsutsettelse" som betalingsmiddel på samme måte som kortbetaling eller faktura.

 

Som sagt, det er løp og kjøp pris. Eventuelt kan du jo bestille med "betales i kasse". Og så når du får hentemelding si fra at du må hente den senere..

Lenke til kommentar

Skal se hva jeg får til etter jobb i dag.

 

Gjør det. Men bare så du ser hva vi snakker om. 4 3 overdriver litt når han sier 11 ganger bedre. Men om du titter her, så ser du at avhengig av oppløsning snakker vi faktisk om 267 - 309% raskere skjermkort. Men også den enormt større minnemengden vil gjøre at du slipper hakking i forbindelse med lasting av teksturer til minnet hele tiden. Man leser ikke det av på avg. fps. Men det er ikke mindre irriterende likevel. Selvfølgelig ikke like irriterende som hakkingen man får med for svakt skjermkort. Men enda et irritasjonsmoment man slipper..

 

Ellers kan du kikke på prisjakt og se at billigste GTX1070 alene går for rett under 4000Kr. Så rett og slett nesten halve maskinen. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...