Gå til innhold

[Løst] Hotell Gardermoen - tidlig avgang


Anbefalte innlegg

Kommer til Gardermoen i kveld, flyr tiiidliig i morgen.

 

Er alle hotellene omtrent det samme når det gjelder å komme seg til flyplassen?

 

Kan jeg stort sett unngå å betale for frokost?

 

Budsjett ca NOK 1000.-

 

Det viktigste er å komme meg til hotellet fra stasjonen, og til avgang fra hotellet.

Endret av Emigrert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer til Gardermoen i kveld, flyr tiiidliig i morgen.

 

Er alle hotellene omtrent det samme når det gjelder å komme seg til flyplassen?

 

Kan jeg stort sett unngå å betale for frokost?

 

Budsjett ca NOK 1000.-

 

Det viktigste er å komme meg til hotellet fra stasjonen, og til avgang fra hotellet.

Park inn by Raddisson er 100 meter fra terminalen. Er et hotell til og som er omtrent like langt unna men husker ikke hva det heter.

Lenke til kommentar

 

Kommer til Gardermoen i kveld, flyr tiiidliig i morgen.

 

Er alle hotellene omtrent det samme når det gjelder å komme seg til flyplassen?

 

Kan jeg stort sett unngå å betale for frokost?

 

Budsjett ca NOK 1000.-

 

Det viktigste er å komme meg til hotellet fra stasjonen, og til avgang fra hotellet.

Park inn by Raddisson er 100 meter fra terminalen. Er et hotell til og som er omtrent like langt unna men husker ikke hva det heter.

 

 

Radisson Blu.

 

Ligger som regel over Park Inn i pris.

 

Er kun disse to som har gangavstand. Alle andre hoteller ligger en busstur unna. 

Lenke til kommentar

Park inn er sjelden under 1000 NOK og Radisson Blu ligger vanligvis 200 over, men de ligger i gangavstand så man slipper tid og kost til buss. Har selv bodd 2 ganger på Park Inn til 1,- (veldig spesielt spesialtilbud). For alle andre hotell er de så langt unna at det ikke er aktuelt å gå.

 

Vanligvis slår jeg til på rett fra nettsidene til Thon eller Choice hotel når de har tilbud. Og har da fått rom til 2-3-400,-, Det meste jeg noengang har betalt for hotell på Gardermoen er 570,-... var da veldig sent ute med å booke.

 

Husk at det koster 70,- per person per vei for buss til alle hotell som det må busses til.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Park inn er sjelden under 1000 NOK og Radisson Blu ligger vanligvis 200 over, men de ligger i gangavstand så man slipper tid og kost til buss. Har selv bodd 2 ganger på Park Inn til 1,- (veldig spesielt spesialtilbud). For alle andre hotell er de så langt unna at det ikke er aktuelt å gå.

 

Vanligvis slår jeg til på rett fra nettsidene til Thon eller Choice hotel når de har tilbud. Og har da fått rom til 2-3-400,-, Det meste jeg noengang har betalt for hotell på Gardermoen er 570,-... var da veldig sent ute med å booke.

 

Husk at det koster 70,- per person per vei for buss til alle hotell som det må busses til.

 

Evt. 33 kroner en veg med lokalbussen. Kan medføre noe mer gangavstand fra buss til hotell, og det er litt mer variabelt hvor godt den faktisk fungerer til de forskjellige hotellene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...