Gå til innhold

Masseslagsmål med macheter i Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Thoto79 personlig ansvarlig for machete-slagsmålet i Oslo fredag kveld.

 

100% sant.

 

Ikke noe random pissprat.

 

You heard it here first folks.

 

Hvem er det som synes det er greit at slike usiviliserte villmenn kommer og bosetter seg i landet? Hvem er det som kritiserer alle som er imot dette? Hvem stemmer på partier som forårsaker dette?

 

 

Til tross for hva du muligens tror, så har altså Norge aldri vært et tryggere eller bedre land å leve i enn det er i dag. (100% sant og ikke noe pissprat - sjekk statistikken)

 

En må bare makte å se helheten i ting. Jada - det er en god del problemer rundt innvandring og integrering. Og jada - de må jobbes med. Men vi blir altså bare rikere, tryggere og lykkeligere her i landet. 

 

Nei, det er ikke greit at ungdommer slåss med macheter og balltre i Oslo en fredagskveld. Men det er heller ikke greit å hevde at det er en god grunn til å "sende alle svina tilbake der de kommer fra!!!". Om vi ser bort fra det helt utopiske ved å tro at det finnes noe scenario hvor Norge skal gå til en slags drømmeversjon av 60-tallet hvor alt var fredelig og fint (hint: det var ikke det den gang heller), så er det altså å ønske seg en langt verre tilværelse enn hva vi har i dag.

 

Mens all statistikk og alle tall viser at vi får det bedre, så er det altså noen som insisterer på at alt her i landet er fullstendig krise. Vi har naturligvis ting som må jobbes med, men tunnelsynet som kun fokuserer det negative rundt innvandrere, ser ikke helheten i alt dette.

 

Lik det eller ikke. Vi har aldri hatt det bedre her i landet enn vi har akkurat nå (og det kan du, blant annet, takke "partiene som forårsaker dette" for). Og noen år fra nå, så vil vi ha det enda bedre. Å skrike seg hes på at alt er så fryktelig når faktum viser noe helt annet er fullstendig meningsløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og der tar aldri lang tid før de aller feigeste av de fremmedfryktige jentungene her starter opp hylekoret når det har vært en voldsepisode i den store skumle storbyen... og det helt uten å ense det patetiske i det... :)

 

 

Har du noe imot jenter? Studier viser faktisk at det er menn med høyt testosteron som har tendens til å være mer dominerende og akseptere mindre bullshit, da særlig i form av potensielle trusler mot en selv og ens venner, familie, naboer og landsmenn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

"Smal kategori"

 

Folk angriper hverandre med macheter i hovedstaden. Du gnir deg vell godt i hendene nå som Oslo blir stadig mer lik en Sør-Amerikansk/Afrikansk by du.

 

Og der tar aldri lang tid før de aller feigeste av de fremmedfryktige jentungene her starter opp hylekoret når det har vært en voldsepisode i den store skumle storbyen... og det helt uten å ense det patetiske i det... :)

 

Var det Norge for Vikinger som var essensen her? hehe, kan vel ikke tenke meg noe lenger unna Viking enn dere små engstelige forumtroll. 

 

Siden the code of honor går forøvrig slik:

 

Whoever appeals to the law against his fellow man is either a fool or a coward

Whoever cannot take care of himself without that law is both

For a wounded man will shall say to his assailant

"If I live, I will kill you. If I die, you are forgiven"

Such is the rule of honor

 

Du har allerede tapt når du må ty til personangrep vet du.

 

Men når du ikke har argumenter å komme med er det kanskje ikke så rart.

Lenke til kommentar

Lik det eller ikke. Vi har aldri hatt det bedre her i landet enn vi har akkurat nå (og det kan du, blant annet, takke "partiene som forårsaker dette" for). Og noen år fra nå, så vil vi ha det enda bedre. Å skrike seg hes på at alt er så fryktelig når faktum viser noe helt annet er fullstendig meningsløst.

 

Dette er ikke fakta, dette er din mening. Norge har fått høyere lønninger i perioden, men det hjelper lite når boligprisene har gått i været. Kriminaliteten har falt de siste 10 årene, men har økt kraftig siden 70-tallet. Skolesystemet har forfalt, og mange unge kaster bort tiden sånn at de har ingen ordentlig arbeidserfaring når de er 30 år.

 

Fra 1970 - 1990 var ungdomsarbeidsledigheten ca 5%, mens idag så er den 10%. Og den eneste grunnen til at det ikke er høyere, er fordi de fleste unge har ikke muligheten til å få dagpenger. Før så hjalp staten deg med å få jobb, nå har offentlige systemer blitt ekstremt upersonlig og uhjelpsomt.

 

Du kan sikkert komme med motargumenter, men det er ikke objektiv fakta at vi har aldri hatt det bedre. 

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Og der tar aldri lang tid før de aller feigeste av de fremmedfryktige jentungene her starter opp hylekoret når det har vært en voldsepisode i den store skumle storbyen... og det helt uten å ense det patetiske i det... :)

 

Var det Norge for Vikinger som var essensen her? hehe, kan vel ikke tenke meg noe lenger unna Viking enn dere små engstelige forumtroll. 

 

Siden the code of honor går forøvrig slik:

 

Whoever appeals to the law against his fellow man is either a fool or a coward

Whoever cannot take care of himself without that law is both

For a wounded man will shall say to his assailant

"If I live, I will kill you. If I die, you are forgiven"

Such is the rule of honor

 

 

Dette er jo ikke noe annet enn Ad Hominen.

You attacked your opponent's character or personal traits in an attempt to undermine their argument.

 

Ad hominem attacks can take the form of overtly attacking somebody, or more subtly casting doubt on their character or personal attributes as a way to discredit their argument. The result of an ad hom attack can be to undermine someone's case without actually having to engage with it.

Lenke til kommentar

 

Får jeg minne om at ditt første bidrag til denne tråden var "Og nye saker kommer på rekke og rad, det har slike som deg sørget for." som svar til Thoto?

 

En bør gå rimelig stille i dørene når det gjelder personangrep etter en slik post.

 

Får jeg minne om at hans første innlegg var å kalle TS ei gjedde? Men det synes kanskje du var helt greit, idk.

 

 

 

Ja.. det er helt tydelig at det er ifra drita fulle menn og unger man skal få det her... :D husker egentlig ikke at jeg skrev dette engang, men om andre hater på hele folkegrupper så syntes jeg "gjedde" er lengre enn langt innafor... Hehe. Tror faktisk jeg liker drita Thoto79 jeg, calling you out fullt fortjent!

Lenke til kommentar

Ja.. det er helt tydelig at det er ifra drita fulle menn og unger man skal få det her... :D husker egentlig ikke at jeg skrev dette engang, men om andre hater på hele folkegrupper så syntes jeg "gjedde" er lengre enn langt innafor... Hehe. Tror faktisk jeg liker drita Thoto79 jeg, calling you out fullt fortjent!

 

Virkelig en liten ridder i skinnende rustning vi har her. Hulefolkets beskytter.

 

Bare ikke bli så ivrig at du glemmer bønnetiden, da blir det evig brenning i helvete vet du.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...