Gå til innhold

Forkurs Ingeniør med R1,R2 og fysikk 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg har tatt R1, R2 og fysikk 1 som privatist, blir det ikke litt unødvendig med forkurs da? Har gått vg1 og vg2 yrkesfaglig og mangler da generell studiekompetanse, men har ikke lyst å ta påbygg pga det er 10 timer med norsk i uken å det blir litt mye og kjedelig.. Er det andre muligheter? Blir det ikke litt mye å ta alt som privatist? Er det bare å ta forkurs selv om jeg har all matten og fysikken bare ikke studiekompetansen? Kjenner jeg ikke orker så mye norsk i og med at jeg har spor av dyseleksi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg har tatt R1, R2 og fysikk 1 som privatist, blir det ikke litt unødvendig med forkurs da? Har gått vg1 og vg2 yrkesfaglig og mangler da generell studiekompetanse, men har ikke lyst å ta påbygg pga det er 10 timer med norsk i uken å det blir litt mye og kjedelig.. Er det andre muligheter? Blir det ikke litt mye å ta alt som privatist? Er det bare å ta forkurs selv om jeg har all matten og fysikken bare ikke studiekompetansen? Kjenner jeg ikke orker så mye norsk i og med at jeg har spor av dyseleksi...

Litt vanskelig å forstå hva du vill frem til her, tar du påbygg + realfag som privatist er det nok for å komme inn. Tar du kun realfag som privatist og ingenting annet er det ikke nok. Tar du forkurs så er det nok, tar du realfag som privatist i tillegg er det smør på flesk. 

Anbefaler absolutt og ta forkurs og gi det en real innsats, det bygger grunnlaget for utdannelsen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...