Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

psyko-dame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme problemet for tiden.

I fredrik Skavlan sist fredag var det en som beskrev hvordan

psykopater var, og da gikk det opp for meg at det er det

hun er.

Jeg har stukket av og prøver blokkere alt, men det er

litt plagsomt når du blir truet og hun får venninner til

å ringe og true meg på livet hvis jeg ikke gir opp alt

over til henne. Vanligvis ville jeg ikke tatt no sånt

alvorlig, men med hun er det noe annet. :shrug:

Lenke til kommentar

Tja.. Jeg har jo prøvd og tafse på folk som har plaget meg jeg.. De stoppet med en gang ,men det var jo ingen av det motsatte kjønn.. Kanskje det har noe med saken og gjøre.. Tja.. Har hatt endel damer som heller ikke liker at jeg tafser ,menmen..

 

Det virker for meg iallefall..

Lenke til kommentar
Har samme problemet for tiden.

I fredrik Skavlan sist fredag var det en som beskrev hvordan

psykopater var, og da gikk det opp for meg at det er det

hun er.

Jeg har stukket av og prøver blokkere alt, men det er

litt plagsomt når du blir truet og hun får venninner til

å ringe og true meg på livet hvis jeg ikke gir opp alt

over til henne. Vanligvis ville jeg ikke tatt no sånt

alvorlig, men med hun er det noe annet. :shrug:

kødder du!?!??!

jeg så samme programmet og tenkte det samme!!!!!! ****** det var sykt

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Tja, har hatt med en psykogutt også. Møtte han på en fest, fant ut at han var helt syk i hodet, snakket om selvmord hele tiden, så jeg slettet nummeret hans, blokket han fra msn og trodde jeg aldri skulle få noe mer med han å gjøre. Men en dag ringte han på døra. Jeg ble jo skikkelig redd, men det eneste han gjorde var å sitte og GRÅTE i sofaen min. Har ikke turt å ignorere han siden.

 

Tips mottas med takk... :ermm:

Lenke til kommentar

Det er verre med folk som vil ta livet av seg selv enn folk som vil ta livet av deg. Folk som snakker om å ta livet av seg trenger alltid hjelp, særlig noen som kan lytte til dem. Men de spiser deg opp etterhvert. Det beste er å få dem til å søke profesjonell hjelp. BUP (barne og ungdomspsykiatrisk) har noen gode folk. Ellers finnes det vel flere kontakttelefoner? Desverre er hjelpeapparatet overbelastet... :(

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Der er jeg ikke enig. Har selv vært i veldig depressive perioder, og har streifet selvmordstanken, og de som virkelig VIL begå selvmord, forteller det ikke til noen. Tror han har mer oppmerksomhetsbehov.

Lenke til kommentar
Der er jeg ikke enig. Har selv vært i veldig depressive perioder, og har streifet selvmordstanken, og de som virkelig VIL begå selvmord, forteller det ikke til noen. Tror han har mer oppmerksomhetsbehov.

Enig, skulle akkurat til å skrive noe lignende. Hadde en (slags) kamerat som

ikke gjorde annet enn å gå rundt å sutre og snakke om hvor fælt han hadde det og ville begå selvmord.

Han dimmet militeret på de greiene der også. Sanneheten er at han er en rektig mammadalt som aldri vil gjøre et håndtak for andre, bare bli dullet med selv.

Han kan knapt spise noe som ikke mora hans har laget engang.

Det var hans måte å få det som han ville på :ermm:

Han hadde ikke begått selvmord om det sprakk. Han har selv sagt at han er paranoiker og han har nok psykopatiske trekk også.

Lenke til kommentar
Der er jeg ikke enig. Har selv vært i veldig depressive perioder, og har streifet selvmordstanken, og de som virkelig VIL begå selvmord, forteller det ikke til noen. Tror han har mer oppmerksomhetsbehov.

Er uenig med deg der , snakker noen om selvmord skal man alltid ta det alvorlig .

Er saa mange variabler at man ikke skal generalisere naar det kommer til slikt

( ikke det at man skal generalisere i det hele tatt da )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...