Gå til innhold

Darksiders 3 - Diskusjontråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tester vannet litt med denne tråden. Vet ikke hvor populært Darksiders er blant folk, men for meg var dette en veldig gledelig nyhet. De to første spillene i serien er utrolig bra, men ble dessverre veldig oversett og solgte ikke godt nok.

Det var også store problemer hos THQ på den tiden, og de gikk dessverre under. Nordic Games plukket opp mesteparten av lisensene, og nå får vi se resultatet av det.

Utviklerne, Gunfire Games, består av mange av menneskene som jobbet i Vigil Games som stod bak de to første spillene. Har troa på at dette blir bra, å ser frem til mer informasjon igjennom IGN den komme måneden. Håper på en spikra slippdato, og mye gameplay.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Så helt grei ut. Digget 1'eren, likte absolutt ikke 2'eren. Denne ser grei ut som sagt, men det som virkelig betyr noe er måten en kan spille det på. Likte alt med 1'eren, måten det føltes, både stemningsmessig og spillmessig, og spillet fanget meg, noe som 2'eren ikke klarte. 

Følte meg ikke noe knyttet til hovedpersonen i 2'eren og mistet fort interessen. War derimot var en råkul karakter å spille som.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt disse siden 1'ern og kanskje 10 minutt på 2'ern. Lønner det seg å spille dem før dette ?

Sånn som de presenterte historien i de 2 første virker den til og være sammenhengende, men i den traileren ser det ut til at spillet kanskje tar sted før Darksiders, før du spiller War. Uansett jeg anbefaler og spille igjennom begge to igjen. Utrolig undervurderte spil

Lenke til kommentar

Hehe og jeg ble helt opphengt i DS2 og har ikke spilt så langt i DS1. To måtte jeg fullføre med DLC også. Pluss at jeg jakta på de legendary monstrene etter at storyen var over. Alt fra grafikkstil til voice acting bare satt nagla hos meg i DS2.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Har ikke spilt disse siden 1'ern og kanskje 10 minutt på 2'ern. Lønner det seg å spille dem før dette ?

Sånn som de presenterte historien i de 2 første virker den til og være sammenhengende, men i den traileren ser det ut til at spillet kanskje tar sted før Darksiders, før du spiller War. Uansett jeg anbefaler og spille igjennom begge to igjen. Utrolig undervurderte spil

 

 

Skal se om jeg finner dem på PSstore eller Gamestop i nærmeste fremtid

Lenke til kommentar

 

12 mins med pre-alpha gameplay.

 

Liker stilen på grafikken. Mangler litt omph i kampsystemet, men siden spillet er 12 - 18 måneder unna så vil jo det skje mye endringer iløpet av den tiden. Alt i alt ser det bra ut. Gleder meg til å lære mer om spillet.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...