Gå til innhold

Enemy Territory


Anbefalte innlegg

Det er dessverre noen ting som ikke har blitt oppdaget av Punkbuster, men det blir vel lagt inn rimelig kjapt. Du kan gjøre /cheaters i konsollet, hvis spilleren du tror jukser får noe annet enn [clean win32/linux], f.eks [strange win32], kan du være inne på noe, selv om ikke det er absolutt bevis.

 

Hvis du spekker spilleren og ser på statistikken hans/hennes, legg merke til hvor nøyaktig spilleren har vært med SMG, en treffprosent på 60-80% hvorav mesteparten er hoveskot tyder rimelig klart på at spilleren bruker aimbot. Hvis du har spilt en stund, så ser du fort om en spiller egentlig suger i ET og burde ikke ha så bra stats (hvordan han/hun beveger seg, hvordan de oppfører seg i nærheten av fiender etc.).

180 graders vendinger med påfølgende hoveskot på flere motstandere er en god indikator på juks.

 

Selv sikter jeg ganske dårlig, det meste jeg har hatt er ~ 40% med SMG, normalt ligger jeg rundt 30-33% med en god del hoveskot. Folk som sikter bedre enn meg, og det er ganske mange ;), har gjerne en jevn treffprosent på 40%.

 

Se om du finner 'Aiming with Raziel' hvis du vil ha tips om sikteteknikker.

 

Uansett, det du gjør hvis du mener en spiller jukser er å få tatt en demo av spilleren, få med guiden og en skjermbilde av statsen hvis det er rimelig åpenbart og send hele suppa til admin eller post det i forumet hvis de har et.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Andre her som føler at det er mye cheating på gang i ET for tiden ?

 

Vert innom diverse servere i det siste og nesten hver gang dukker det opp noen som ser ut til å bruke aimbot eller wallhack...triste greier!

 

Sjekk her:

*Link fjernet*

 

:thumbdown:

Gjelder det også med siste patchen installert, og med PB aktivert?

Kan se slik ut ja:

 

http://www.forumplanet.com/planetwolfenste...127&tid=1493294

Endret av Falkers
Lenke til kommentar

Med et lite enkelt søk fant eg det forumet som er nevnt i denne tråden ved bilde:

*Link fjernet*

 

Litt skremt over hvor lett det er å finne tak i og hvor mangen ***** som er på dette forumet :no:

 

Uansett her er litt om 1 hack som sies på forumet å være "Undetected":

 

Some feature:

- Wallhack (model, items)

- Colored models, items

- Glow

- Wireframe

- Ballhack

- ESP (classes, items, weapons)

- Removals (fog, smoke)

- Aimbot (with FOV, crosshair, aimthru)

- Anti PB (screenshots)

- Anti ET PRO ( "/cheaters" == [clean win32] )

- GUID spoofer

 

Requirements:

- You're using WinXP (SP1, SP2)

- You have an ATI graphic card with Catalyst v4.8 (beta) OR v4.9 (beta) installed

 

:nei:

 

*Edit

Håper ingen her trur eg jukser om dere møter meg på en ET server etter å ha lest dette siden eg veit hvor å finne cheats nå,dette cheat greiene tar eg stert avstand fra !

Endret av Falkers
Lenke til kommentar
Noen som vet om seriøse servere, hvor det er admin og minimalt med juks?

195.204.39.27:27961 <-- Nede for tiden :(

 

129.242.80.58:27960

 

 

Har ikke merket noe juks på serverene.

et-bash seriøs server? :no:

 

prøv tnx (193.213.112.72:27961), ganske seriøs og ok skill level.

efterlyst ( 213.115.128.60:27960) er en enda mer seriøs server med mye høyere skill nivå.

Lenke til kommentar

et bash (convention.no)

ludo (fuelbuster

tnx (et pro..?)

ja... er mange ... bruk all seeing eye...

Og btw... det er ganske lett å få wallhack... :!: Bruk msn, og hver gang noen skriver en ny msg til deg, så popper det lille vinduet til høyre opp.. og da ser du igjennom alle vegger pga en bug :D

Plz slutt å whine på cheat, lev med det eller la være å spille, det er ikke SÅ mange som jukser...

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Og btw... det er ganske lett å få wallhack... :!: Bruk msn, og hver gang noen skriver en ny msg til deg, så popper det lille vinduet til høyre opp.. og da ser du igjennom alle vegger pga en bug :D

Det gjer den faktisk på min...men en ser vel ikkje akkurat gjennom vegger...det flimrer som et helvete...men med litt godvilje kan en sjå litt lenger enn normalt ja..

 

Men eg syns det er meir ei plage pga alt flimmeret, pluss at det lagger litt ekstra då..

Lenke til kommentar

Samme her whiteshit,...det flimrer og spillet lagger litt extra,skikkelig irriterende er det for min del.

Tar ofte en "exit" på msn før eg starter ET ;)

 

Ps.MetiCx,kan ikke si at det har vert så mye klaging her på forumet angående cheating i ET,og si "lev med det eller la være å spille" blir vell litt for teit eller hva?

Lenke til kommentar

*off topic*

Ja, jeg har spilt mye cs.. :dribble: Ga meg for litt over 1mnd siden, source kommer jo hvert øyeblikk.

Jeg snakket om hvordan det var generellt sett, ikke akkurat inne på den forumposten...

Jeg syns faktisk all whine på cheat er teit jeg, så jeg syns det er teit at du kommenterer og mener at det er for teit at jeg sier det ;)

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Jeg syns faktisk all whine på cheat er teit jeg

En har ikkje lov til å uttrykke sin misnøye mot folk som jukser?

 

Dette skjer jo aldri i CS nei... :roll:

 

Hadde du spelt på en server der samme mann tok deg ut gang etter gang med headshot, samme kor umulig skuddet var...hadde ikkje du klaga? :hmm:

Hvis du heller gjør alle andre som ikke cheater en tjeneste så bare speccer du han til du har bevis, og SÅ kan du flame han så mye du vil...

Hvis jeg vet at det er en som cheater der, så quitter jeg... evt sender mail til admin med demo hvis jeg har.

Dessuten er det altfor mange som whiner på cheat med en gang de blir drept igjennom vegger og slikt ;) De går gang på gang, på samme sted, og får noen skudd rett i nøtten hehe... Allikevel så skjønner de det ikke. :tease:

 

Public suger btw :thumbdown:

 

hmm... ble litt off topic jeg nå :blush:

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

No snakker vi om umulige skudd og lignande..ikkje tilfeldige skudd eller som på cs "nøye plasserte skudd i kasser og slikt"...

 

utrulige ting er jo av og til mulig...men om personen gjer det heile tida, så er det lov å klage...

 

Men er dog enig i at å spectate og ta opp en demo av han ikkje er så dumt.. :)

 

Nok OT no..

Lenke til kommentar

Problemet med whining er at det er mange som begynner å whine på folk som har bra aim. Nå har jeg ikke spilt så mye ET på en stund, men når jeg spilte som mest og hadde rundt 40% hitrate og hadde mye headshots var det rett som det var at folk anklagde meg for å cheate. Synes strengt tatt det bare var kult. Bare å ta som et kompliment. :blush: Prøvde å spille litt for et par dager siden, men det satt ikke i det hele tatt. Må spille meg litt opp for å være klar til RTCW 2! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...