Gå til innhold

Mest minneverdige soundtrack i spill ever?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Soundtracket i det nyeste Ghost Recon Adwance Warfigher 2 er så vellaget at jeg spilte gjennom spillet hele 5 ganger i løpet av 10 dager. :D

Skrevet (endret)

01. Hitoshi Sakimoto - [Final Fantasy XII Original Soundtrack (DISC 1) CD1 #05] Boss Battle

02. Tsu Ryu - [simon Belmont N106] tsu_ryu_-_simon_belmont

03. Hitoshi Sakimoto - [Final Fantasy XII Original Soundtrack (DISC 3) CD3 #13] Clash on the Big Bridge ~FFXII Version~

04. atmosphere_07

05. Hitoshi Sakimoto - [Final Fantasy XII Original Soundtrack (DISC 3) CD3 #16] Time for a Rest

06. Frank Klepacki - [The music of Command & Conquer #18] On The Prowl

07. Frank Klepacki - [Command & Conquer Red Alert 2 Soundtrack #12] Blow It Up

08. atmosphere_06

09. Shiro Sagisu - [bLEACH Original Soundtrack I #20] storm center

10. Hitoshi Sakimoto - [Final Fantasy XII Original Soundtrack (DISC 1) CD1 #19] Rabanastre Downtown

11. atmosphere_08

12. Tomoya Tomita, Masanari Iwata, Harumi Ueko, Masahiko Kimura - [Dracula X] Beginning

13. Tetsuya Furumoto, Katsunori Ujiie - [Hook] Forbidden Catacombs

atmosphere_0x sangene er fra Oblivion :)

Clash on the big bridge FF 5 + 12 er kanskje den beste final fantsy sangen noen sinne, selv om ff7 og 9 har noen sykt bra sanger de og, men på en helt annen måte, Nobou Uematsu og Hitoshi Sakimoto kan ikke sammenlignes, men det lager bra musikk begge to! :thumbup:

edit: Tsu Ryu - Simon Belmont er fra et av Castlevania spillene, men husker ikke hvilket :S

Endret av twintip
Skrevet

Battlefield serien har hatt en del fet musikk, særlig Vietnam. Også må jo låta i Medal Of Honor: Allied Assault nevnes. Den er gripende og passer perfekt til spillet. Hitman 2 som nevnt tidligere er også bra.

Skrevet

Den musikken eller stemningen som hvertfall jeg husker best fra alle spill er jo såklart Super Mario musikken på første og så en av sangene på Age of Empires 2. Den kommer jeg for alltid til å huske :D

Skrevet (endret)

Doom må jo ha noe av den feteste musikken som noen gang er lagd. :w00t:

For ikke å snakke om Wolfenstein3D som helt konge spesielt når du kjører det på en 486 med innebygd høyttaler :dribble:

Endret av SpiritOfNorway
Skrevet

-The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time

-The Legend Of Zelda: The WindWaker

-Half-Life 2

De jeg kom på atm.

Legger maybe til flere

etterhvert som jeg kommer

på noen:)

Skrevet
er det noen som husker navnet på den siden der du kunne høre-laste ned spill musikk. det var en lovlig side, men husker ikke hva den heter.

:roll:

8836136[/snapback]

bluelaguna.net

det er egentlig bare lovlig så lenge du eier musikken selv.

Skrevet

Rock & Roll Racing (SNES, Megadrive) hadde fett soundtrack. Steppenwolf, Black Sabbath etc.

Måtte jo leve opp til navnet sitt!

Bra spill også, forresten.

Skrevet (endret)

Monkey island seriene syns jeg har mange artige toner i spillene:P

Starcraft og warcraft 2 husker jeg hadde rå sanger, passa liksom i bakgrunnen :)

Endret av darkz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...