Gå til innhold

Kule bilder

Kenny000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt bidrag til uredigert materiale. Gitaristen i Split Image, da de spillte i Grimstad i 2002. UTROLIG fornøyd, til tross for litt blurryness. Det gjør bare bildet enda bedre, syns jeg.

split_image.jpg

Skrevet

Jeg forsøkte å ta noen nærbilder av innsekter i sommer. Det beste resultatet er antagelig dette flue-bildet.

Bildet er tatt med et helt vanlig Pentax Optio S uten andre hjelpemidler, og JA, flua er levende.

flue.jpg

Skrevet (endret)

Desverre, jeg har nok ingen bedre utgave enn det der. Oppløsningen er maksimal, og støyen på bildet er nok bare et resultat av at kameraet mitt ikke er "verdens beste" (originalen på 2 MB var ikke stort bedre).

Endret av -kristoffer-
Skrevet
den var sweeeet  :love: , CreatureCanis

det bor en liten Vedbjørn Sand(eller hva han heter) i deg  :thumbup:

Når du nevner ham... det bor på en måte litt Vebjørn Sand i meg, han er fetteren til moren min (mine oldeforeldre er ihvertfall hans besteforeldre).

Jeg er veldig stolt av det ja. :green:

Jeg skulle gjerne vist alle du kule bildene jeg ikke har tatt, hadde jeg bare hatt digicam eller scanner.

Skrevet

Sku ta fly hjem fra oslo på onsdag! da gikk vi bort der vi sku vente på flyet, på gardemoen!

da var det en stor 40-50 tommers skjerm med noe værmeldinger på som hadde en stor feilmld mitt på skjermen! sku ta bilde av det, men hadde akkuratt levert inn bagasjen, og der lå seff. kameraet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...