Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Det letteste studiet å bestå på BI?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer an på hvilke emner du synes er lett. Markedsføringsledelse handler om salg, og pensum vil derfor være uhyre tørt og kjedelig, men overkommelig.

 

Er du god i finans, økonomi, så går du for Øk.Ad. Eller Retail Management.

 

Hva som er lett er opp til deg, les deg opp på fagplanene for hvert studie på BI sine sider.

Lenke til kommentar

Kommer an på hvilke emner du synes er lett. Markedsføringsledelse handler om salg, og pensum vil derfor være uhyre tørt og kjedelig, men overkommelig.

 

Er du god i finans, økonomi, så går du for Øk.Ad. Eller Retail Management.

 

Hva som er lett er opp til deg, les deg opp på fagplanene for hvert studie på BI sine sider.

Er business noe særlig?

Lenke til kommentar

 

Kommer an på hvilke emner du synes er lett. Markedsføringsledelse handler om salg, og pensum vil derfor være uhyre tørt og kjedelig, men overkommelig.

 

Er du god i finans, økonomi, så går du for Øk.Ad. Eller Retail Management.

 

Hva som er lett er opp til deg, les deg opp på fagplanene for hvert studie på BI sine sider.

Er business noe særlig?

Jeg har aldri tatt det så jeg vet ikke. Hva sier fagplanen, ser fagene spennende ut når du leser de?

 

Er målet å utdanne deg til arbeidsledighet? Eller ønsker du å høvle over mest mulig BI-jenter? :)

Arbeidsledighet? 8 av 10 får jobb innen seks måneder etter endt utdanning.

Lenke til kommentar

 

Arbeidsledighet? 8 av 10 får jobb innen seks måneder etter endt utdanning.

 

Virkelig? Alle studier på BI? Relevant jobb?

 

En i klassen min hadde en grad fra BI og begynte på ingeniørstudier fordi han ikke fikk jobb. Kjenner også andre med markedsføringsutdanning som sliter på jobbmarkedet.

 

Poenget var uansett at det ikke nødvendigvis er lurt å velge et lett studie hvor målet kun er å stå. Arbeidsmarkedet er generelt tøft i dag, så går man et "enkelt" studium vil det som regel bety at man trenger svært sterke resultater for å være attraktiv som arbeidssøker. 

Lenke til kommentar

 

Arbeidsledighet? 8 av 10 får jobb innen seks måneder etter endt utdanning.

Virkelig? Alle studier på BI? Relevant jobb?

 

En i klassen min hadde en grad fra BI og begynte på ingeniørstudier fordi han ikke fikk jobb. Kjenner også andre med markedsføringsutdanning som sliter på jobbmarkedet.

 

Poenget var uansett at det ikke nødvendigvis er lurt å velge et lett studie hvor målet kun er å stå. Arbeidsmarkedet er generelt tøft i dag, så går man et "enkelt" studium vil det som regel bety at man trenger svært sterke resultater for å være attraktiv som arbeidssøker.

Relevant vet jeg ikke, vet mange BI studenter må søke jobber som ikke er relevant for dem. Tallene 8 av 10 hentet jeg fra BI sin arbeidsundersøkelse som viser at 80% fikk seg jobb.

 

Markedsføringutdanningen er ikke lett studium mtp jobb. Utrolig mange om benet, og tror ikke folk er klar over hvor vanskelig det er å få seg jobb.

 

Jeg går på et studium med få elever, så regner med jeg får meg relevant jobb, men nå skal jeg begynne på Universitetet til høsten.

 

Men du har rett, man må ha sterke karakterer på BI.

Lenke til kommentar

 

 

 

Er markedsføringsledelse enkelt? Eller enklere enn de andre.

 

 

 

Er business noe særlig?

 

 

 

Hvordan er kvalitet på BI-jentene? Sånn helt serr.

 

Spørsmålene dine ass... Alt du spør er jo smakssak, og har ikke fasitsvar :p

 

Men vet du? Er det lissom bare stygge? Eller er de overall meget fine? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...