Gå til innhold

SAMLETEST: Håndholdte støvsugere på batteri


Anbefalte innlegg

  • 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Denne artikkelen er utdatert. Støvsugerne er ikke lenger mulig å få kjøpt.

Det er kommet nye modeller fra hver produsent siden artikkelen kom ut.

Skulle ønske Tek kunne oppdatert artikkelen, eller skrevet en ny.

 

Er ute etter en støvsuger som testvinneren, men det er så veldig mange utgaver av ErgoRapdio.

Med tanke på at denne testen hadde to utgaver av ErgoRapido hvorav den ene kom mye dårligere ut.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg tenkte på en av disse tre (med tanke på at Electrolux ErgoRapido ble testvinner).

 

Electrolux Ultrapower EUP82WRM 2695kr

Electrolux Ergorapido EER79SWM 2495kr

Electrolux Ergorapido ZB3020S 2197kr

Takk for tips.

Har sett litt på disse, men jeg er usikker på hvor godt de faktisk suger, stoler ikke helt på de vurderingene på elkjøp siden de ofte blir skrevet et par uker etter at man har fått produktet og da har man ikke godt nok grunnlag til å si om den fungerer over lengre tid.

Tenkte kanskje noen her hadde prøvd ut støvsugerne.

Dumt at testvinneren ikke selges lengre.

Ultrapower frister mest av de du nevnte ovenfor da jeg har lest at den er ganske kraftig, men jeg vil ha 2 i 1 støvsuger, vil kunne støvsuge brødsmuler og annet fra bord og kjøkkenbenken.

Lenke til kommentar

Takk for tips.

Har sett litt på disse, men jeg er usikker på hvor godt de faktisk suger, stoler ikke helt på de vurderingene på elkjøp siden de ofte blir skrevet et par uker etter at man har fått produktet og da har man ikke godt nok grunnlag til å si om den fungerer over lengre tid.

Tenkte kanskje noen her hadde prøvd ut støvsugerne.

Dumt at testvinneren ikke selges lengre.

Ultrapower frister mest av de du nevnte ovenfor da jeg har lest at den er ganske kraftig, men jeg vil ha 2 i 1 støvsuger, vil kunne støvsuge brødsmuler og annet fra bord og kjøkkenbenken.

 

Er ute etter en 2-i-1 løsning selv også. Så ikke først at Ultrapower ikke var slikt.

Kunne tenkt meg en Dyson V10, men det blir for kostbart.

Mest sansynlig kommer jeg til å kjøpe "Electrolux Ergorapido støvsuger EER79SWM (hvit)"

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Hvilken rapido har du? Det er vell forskjellige.

Har vel prøvd de aller fleste. (jobbet litt opp gjennom tiden som hvitevare/småelektrisk selger og salgsleder i både elkjøp og power) Så vært på en del kurs/utstillinger og testa de ut en del ganger på jobb.

 

Hatt selv var vel en midt på treet modell, uten at jeg husker noe modellnr.

 

 

Noe voldsom forskjell vil jeg ikke påstå det er, men såklart merkbart. Men ikke nok til at bruksområdet endret seg nevneverdig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg skulle kjøpe Electrolux ErgoRapido hos Elkjøp, men endte opp med Dyson V8. Snakket med selger og han mente de ekstra 1500kr var absolutt verd det.

Dyson V8 koster koster nå like mye som V6, 3990kr.

Bestilte også v8 absolute når det var 20 prosent rabatt med mastercard på power i helgen. Tror det var et godt valg og kjøp!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

DJViking og OddZen, nå har det snart gått et halvt år siden dere kjøpte Dyson V8. Jeg er i samme båt og vurderer å kjøpe denne nå. Det eneste som bekymrer meg er at den kun kan støvsuge en vei (framover). Er dette et problem i hverdagen for dere? Og er dere fornøyd med kjøpet nå etter å ha brukt støvsugeren en stund?

Lenke til kommentar

DJViking og OddZen, nå har det snart gått et halvt år siden dere kjøpte Dyson V8. Jeg er i samme båt og vurderer å kjøpe denne nå. Det eneste som bekymrer meg er at den kun kan støvsuge en vei (framover). Er dette et problem i hverdagen for dere? Og er dere fornøyd med kjøpet nå etter å ha brukt støvsugeren en stund?

Hei, veldig fornøyd, både jeg og kona! Bruker den rimelig ofte. Jeg drar den bakover også, løfter bare litt opp bak så tar den inn skitt den veien også.

Har et langhåret teppe og med teppehodet så gjør den utrolig mye bedre rent enn en ganske bra miele jeg har.

Meget bra kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...