BadCat Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 Hva med smartklær, skal tradisjonelle klesplagg forbys? "Eksamen besvares i blanke messingen for å unngå juks ved hjelp av smarte plagg."
Twine Skrevet 5. april 2017 Skrevet 5. april 2017 Det er klokke på veggen. Som andre har påpekt litt lengre opp i tråden, er det dårlig trøst for de som ikke ser den så godt. Jeg gjør nok det, men omtrent i halvparten av alle eksamener jeg har vært på, har enhver klokke i klasserommet/gymsalen/idrettshallen vært mer ute å kjøre enn eksamensnervene mine :-B Dette er naturligvis noe som går an å ha orden på - det er bare ikke opp til studenten. Skal ikke snakke for alle eksamenslokaer, men alle ganger jeg har hatt eksamen så har det vært en stor klokke hengende fremme i eksamenslokalet. Typisk enkel hvit og svart, med store tydelige visere og tall rundt skiven. Ca 1m i diameter. Ikke en liten veggklokke som man kjøper på Nille og er 25 cm i diameter. Så de skal vel være et minimalt problem at folk ikke klarer å se den, med eller uten briller/linser.
Jotun Skrevet 5. april 2017 Skrevet 5. april 2017 OG det er da heller ikke noe problem å kompensere for dette enorme problemet med å faktisk henge opp flere klokker. Dette kommer neppe til å bli en særlig stor sak.
tommyb Skrevet 6. april 2017 Skrevet 6. april 2017 En stor sak blir det vel uansett ikke. I min tid pleide de vel å si ifra når det var en time igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå