Gå til innhold

"Strange sounds from the sky"


Anbefalte innlegg

Søker man på dette på for eksempel youtube så får man opp masse videoer der det høres rare lyder fra luften eller bakken. Ganske like lyder fra hele verden. Problemet er at det er masse konspirasjoner og useriøse kilder. Finnes det noen ordentlige teorier om hva dette kan være, fra pålitelige kilder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da spør du i feil kategori tror jeg..

Visste ikke hvor jeg skulle legge det. Handler på en måte om konspirasjon selv om det ikke er det jeg er ute etter. Hvor legger man spørsmål som gjelder konspirasjonsteorier? Tråden kan gjerne flyttes hvis den hører hjemme et annet sted.
Lenke til kommentar

Det er lyden av space whales som flyr omkring den flate jorden vår og spiser stjernestøv, den flate jorden vår som blir båret rundt av den urgamle elefanten Trompet-Truls som bor på ryggen til skilpadda Gordon den førti-andre.

 

Ellers kan det være video forfalskninger for å få views, en typisk menneskelaget hoax som f.eks crop circles. 

Det kan også være naturlige årsaker som vind, temperaturforandringer, torden, fly, helikopter, missiler fra NK e.l :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er lyden av space whales som flyr omkring den flate jorden vår og spiser stjernestøv, den flate jorden vår som blir båret rundt av den urgamle elefanten Trompet-Truls som bor på ryggen til skilpadda Gordon den førti-andre.

 

Ellers kan det være video forfalskninger for å få views, en typisk menneskelaget hoax som f.eks crop circles. 

Det kan også være naturlige årsaker som vind, temperaturforandringer, torden, fly, helikopter, missiler fra NK e.l :p

Fantastisk teori :)

 

Har vel på følelsen at en del av det er ekte fordi veldig mange mennesker har filmet og publisert på likt da disse lydene har oppstått. Har vært perioder som de har blitt hørt ganske mange steder på likt. Men selvfølgelig kan man jo aldri være sikker.

Lenke til kommentar

 

 

Fantastisk teori  :)

 

Har vel på følelsen at en del av det er ekte fordi veldig mange mennesker har filmet og publisert på likt da disse lydene har oppstått. Har vært perioder som de har blitt hørt ganske mange steder på likt. Men selvfølgelig kan man jo aldri være sikker. 

 

:yes:

 

Igjen om du sammenligner det med crop circles så er det samme ståhei rundt dem til tider. De dukker opp på ulike plasser og til tider systematisk plassert ganske mange steder under samme natt eller innen en ganske så kort tidsperiode.

 

Her er en artikkel om det samme fenomenet som er et par år gammel fra dailymail:

http://www.dailymail.co.uk/travel/travel_news/article-3084260/What-strange-sound-sky-Noise-heard-globe-nearly-DECADE-explanation.html

Lenke til kommentar

 

 

 

Fantastisk teori  :)Har vel på følelsen at en del av det er ekte fordi veldig mange mennesker har filmet og publisert på likt da disse lydene har oppstått. Har vært perioder som de har blitt hørt ganske mange steder på likt. Men selvfølgelig kan man jo aldri være sikker. 

 

:yes:

 

Igjen om du sammenligner det med crop circles så er det samme ståhei rundt dem til tider. De dukker opp på ulike plasser og til tider systematisk plassert ganske mange steder under samme natt eller innen en ganske så kort tidsperiode.

 

Her er en artikkel om det samme fenomenet som er et par år gammel fra dailymail:

http://www.dailymail.co.uk/travel/travel_news/article-3084260/What-strange-sound-sky-Noise-heard-globe-nearly-DECADE-explanation.html

Ja, og det er fordi kornsirkler eksisterer, akkurat som jeg tror disse lydene også gjør. Spørsmålet er hva som står bak. Når det gjelder kornsirkler så er jeg meget sikker på at det er veldig dyktige kunstnere som står bak. Men lydene vi snakker om her vil jeg vel heller tro at er et fenomen av et eller annet slag.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...