Gå til innhold

Hvilken type usb plugg er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

RHhBNmJ2.jpeg

Noen som vet hvordan jeg kan få koblet til en vanlig usb kabel til denne pluggen? (den sitter i midtkonsollen på en bil)

Endret av RickyG
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ikke ut som en av de vanlige standardiserte USB-kontaktene, noe som kanskje tilsier at den ikke er beregnet på bruk for konsumenter i stor skala. Kontakt-typen minner litt om et minikamera som hadde USB i ene enden og plugg som ser ut som den muligens kunne passet. Dette er muligens en diagnostisk kontakt.

Skrevet

Den sitter der det skal være en usb kontakt. Jeg fjernet et lokk som satt over. Usb er egentlig tilleggsutstyr, så jeg tenkte bare at det lå klart og så måtte man få tak i en overgang her.

Skrevet

Fant to av de USB-ledningene jeg nevnte og begge er litt forskjellige i tillegg til at ingen av dem vil passe i den kontakten du har tatt bilde av.

Skrevet (endret)

post-143812-0-95258100-1489482774_thumb.jpg

post-143812-0-24960500-1489482782_thumb.jpg

Den kontakten og en socket som er relevant selv om de ikke er det.

Begge disse er USB-baserte.

Det sølvfargede bildet viser koblingen inn til minikamera og den andre er socketen på enden av USB-kabelen.

Endret av vidor
Skrevet

42

PANEL

CH 93314- right without For vehicles with RSE. USB

Kan det jo være, men var ikke lett å Google frem noen bilder av den.

Skrevet

Stikk innom en Volvo-forhandler hvis du har noen i nærheten. Men som sagt så tviler jeg på at det er alt du trenger. Du kan evt. prøve å måle spenning på pluggen for å se om den er koblet til noe i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...