Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Net Send komandoen ?


Anbefalte innlegg

ok, nå har jeg driti på leggen til di grader, på skolen min har vi sinsykt mange dataer. Så var det en kar som var inne på profilen/området mitt på nettverket og brukte Net Send command hvor det kom opp "Rektor er en pikk" 999999999 ganger på alle dataene på hele skolen, inkludert rektor sin (som er en gammel dame på 55) Å nå er lærerene på skolen i ferd med og finne ut at Net Send komandoen var kjørt fra mitt område på nettverket. Får jeg skjylden for dette kan dette resultere i at:

jeg blir utvist fra skolen, og at det går utover min videre utdannelse i arbeids livet.

Som dere kanskje skjønner er jeg havnet i en ganske lei knipe som kan ramme meg ganske hardt :cry: og da lurte jeg på om det var noen måte jeg kunne få motbevist at det var meg.

Jeg takker for alle svar, men som dere kanskje skjønner haster dette :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo hevde at du ikke var pålogget da.. bevise hvor du var etc etc.

I windows er det jo fullt mulig å sende kommandoer til andre maskiner.

f.eks at net send skal bli utført på en annen maskin. Du kan jo prøve å vise rektor hvordan det gjøres.

Slik at hun skjønner at det ikke nødvendigvis var deg som gjorde det.

:thumbs:

 

men anyways aldri gå fra pc'n uten å låse/logge ut.

Det er min regel.

Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg vise det for en 55 år gammel dame, desuten så var det han som hadde lasta ned en eller annen "windows passworld crack" så du ikke trengte og skrive inn passord, sa han i allefall til meg :roll:

Men anyway's så ser det ut som det ikke er noe håp igjen og at jeg blir kasta ut fra skolen :( Lifes a bitch

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...