MoC Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Jeg er dritt lei av CS, har spilt det en stund nå og er SÅÅÅÅ lei, bytta til rolle spill heller, mye fetere. Hva spiller dere som er lei av CS?
TCi Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Medal of Honor, Call of Duty og alt annet... gav opp cs for 3 år siden
MoC Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Skrevet 3. desember 2003 Ja medal of honor er dritt fet, spiller det og battlefied på lan, når de fleste spiller CS. Alle går over til MOHA eller BF når noen av oss begynner
Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Battlefield 1942 er helt sjef... er to tilleggspakker ute også. Ravenshield vil jeg også anbefale på det varmeste... Ravenshield kan man nesten se på som en litt mer voksen utgave av CS...Mye bedre.
MoC Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Skrevet 3. desember 2003 Ja tilegspakkene er vel "Medal of Honor Allied Assault: Breakthrough Expansion" og "Medal Of Honor: Rising Sun"
The_evil_blue_toad Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Synes Call of duty er ekstremt gøy når man får over 20 spillere. Da flyr det såpass mange kuler i luften at det er skummelt.
Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Ja tilegspakkene er vel "Medal of Honor Allied Assault: Breakthrough Expansion" og "Medal Of Honor: Rising Sun" Jeg mente tillegspakkene til Battlefield... Tilleggspakkene til Mohaa suger deluxe, vertfall for singleplayer delen...
MoC Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Skrevet 3. desember 2003 BF er det som spillet mest på lan her, alle inn i et stort fly og hoppe falskjerm og ta seg en tanks, eller motorsykkel, da er det fet når alle skyter kuler over ALT
n0th1ng Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 (endret) Ble lei av CS i "official" 1.1 men jeg spilte det fra den aller første versjonen og var på topp med klanen min på clanbase en gang også nuh spiller jeg istedet Desert Combat for tiden...det spillet er uendelig gøy og har ikke opplevd en bug så langt, pluss at jeg hersker med helo'ene Endret 3. desember 2003 av n0th1ng
Caveman Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Jeg spilte CS sånnn hmmm en uke så begynte jeg å spille Flight Sim og det spiller jeg forsatt
kaiern Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 hmm.... Lei av CS ja ja... Kan jo prøve Americas Army da
Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 skal vi se.... hva med ALT ANNET? Beste forlsaget til nå i denne tråden
Fnix Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Du spillte vel CS pga MP og da annbefaler jeg heller et MMORPG. Mye mere sosialt.
MoC Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Skrevet 3. desember 2003 ja sant det, er mye gøyere med et virkelig godt RPG..
Kringla' Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Jeg bytter frem og tilbake mellom Call Of Duty
Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Jeg bytter frem og tilbake mellom Call Of Duty mellom Call of Duty....og...? mangler det ikke en tittel til her?
kaiern Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 (endret) Hvis det er RPG du skal spille så spill en MMORPG Endret 3. desember 2003 av kaiern
DaRe_deVIl Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Jeg anbefaler Raven Shield, det er mer taktisk og ordentlig enn cs.. Selv slutta jeg med cs når steam kom ut (hvertfall online, spiller ennå på LAN) Er ganske tilhenger av strategi, men det er lsm mer 1on1, Hva med CoD, SWG, AO, DAoC, og til slutt Morrowind (ikke mp da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå