Gå til innhold

Lei av CS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dritt lei av CS, har spilt det en stund nå og er SÅÅÅÅ lei, bytta til rolle spill heller, mye fetere. :thumbs: Hva spiller dere som er lei av CS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja medal of honor er dritt fet, spiller det og battlefied på lan, når de fleste spiller CS. Alle går over til MOHA eller BF når noen av oss begynner

Skrevet

Battlefield 1942 er helt sjef... er to tilleggspakker ute også. Ravenshield vil jeg også anbefale på det varmeste... Ravenshield kan man nesten se på som en litt mer voksen utgave av CS...Mye bedre.

Skrevet

Ja tilegspakkene er vel "Medal of Honor Allied Assault: Breakthrough Expansion" og "Medal Of Honor: Rising Sun"

Skrevet
Ja tilegspakkene er vel "Medal of Honor Allied Assault: Breakthrough Expansion" og "Medal Of Honor: Rising Sun"

Jeg mente tillegspakkene til Battlefield... Tilleggspakkene til Mohaa suger deluxe, vertfall for singleplayer delen...

Skrevet

BF er det som spillet mest på lan her, alle inn i et stort fly og hoppe falskjerm og ta seg en tanks, eller motorsykkel, da er det fet når alle skyter kuler over ALT :D

Skrevet (endret)

Ble lei av CS i "official" 1.1 men jeg spilte det fra den aller første versjonen og var på topp med klanen min på clanbase en gang også :D

nuh spiller jeg istedet Desert Combat for tiden...det spillet er uendelig gøy og har ikke opplevd en bug så langt, pluss at jeg hersker med helo'ene

Endret av n0th1ng
Skrevet

Jeg anbefaler Raven Shield, det er mer taktisk og ordentlig enn cs..

Selv slutta jeg med cs når steam kom ut (hvertfall online, spiller ennå på LAN)

Er ganske tilhenger av strategi, men det er lsm mer 1on1,

Hva med CoD, SWG, AO, DAoC, og til slutt Morrowind (ikke mp da :cry:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...