Gå til innhold

Telenor - You'll never guss?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser Telenor har lagt ut det samme på Twitter med en gif'et snapchat-kode og taggingen #yng:

 

post-13363-0-92905400-1488668501_thumb.jpg

 

Og fra pressemeldingen om at Djuice legges ned så nevner de for så vidt hva pressekonferansen 07.03.17 vil handle om:

 

– djuice har lenge vært Telenors satsning mot unge, voksne mobilbrukere i Norge. Nå ser vi at Telenor-merkevaren er godt posisjonert for å håndtere denne aldersgruppen selv, og tirsdag 7. mars holder vi pressekonferanse for å fortelle hva de har i vente fra oss, sier Moen.

 

Pressekonferansen holdes tirsdag 7. mars i Telenors lokaler på Fornebu fra 09.00-10.00. Redaksjonen er herved invitert. Her vil Telenor både presentere ny innsikt om unge menneskers kommunikasjonsvaner samt presentere nyheter

 

 

http://www.mynewsdesk.com/no/telenor/pressreleases/telenor-og-djuice-slaas-sammen-1834303

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Betyr dette at vi vil få se Sigve Brekke og Miss Piggy iført kampanje-T-skjorter utapå de vanlige klærne, mens de leker kule og tror at de vet hva ungdommen vil ha? Jeg er snart seksti og jeg vet egentlig ikke hva unge mennesker vil ha, men uansett hva de vil ha, så får de det i hvert fall ikke fra Telenor.

Lenke til kommentar

Betyr dette at vi vil få se Sigve Brekke og Miss Piggy iført kampanje-T-skjorter utapå de vanlige klærne, mens de leker kule og tror at de vet hva ungdommen vil ha? Jeg er snart seksti og jeg vet egentlig ikke hva unge mennesker vil ha, men uansett hva de vil ha, så får de det i hvert fall ikke fra Telenor.

Haha

Lenke til kommentar

Eller av folk med teknisk innsikt, men som ikke skjønner noe annet. Er det noen som vet hvordan det gikk med mote-appen? Jeg tuller ikke! http://www.dn.no/tekno/2014/06/22/Telenor/telenor-inn-i-mote

Samme gjelder t-we appen som CDK pushet i 2014. Den var ubrukelig fordi dekoderen ADB5743cdx skulle fungere som arbeidshest. Og så var det så mange ting som skulle til for at alt virket.

 

TV signaler, bredbånd fra samme selskap, ikke operatørnett, router som støttet trafikken, dekoderen med nett tilgang, den måtte være skrudd på og nettbrett fra samsung eller apple.

 

Dekoderen har 8 tunere innebygd, og den dedikerte tuneren måtte være ledig.

 

Den nye appen som kom i 2016-17 er som den forrige skulle ha vært.

 

Telenor har gjort mange dyre krumspring gjennom årene for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Telenor yng

 

For deg mellom 18 og 28 år

 

- Bytt tale mot mer data

- stream musikk uten å bruke inkludert data

 

 

Skulle ikke forundre meg om de begynner med en løsning som gir fri surfing ved bruk av sosiale medier og/eller streaming av musikk o.l. Det har man hatt i Sverige lenge hos blant andre Telia, hvor man kan bruke Facebook med mer uten at det går utover datapakken.

 

Så blir det vel en diskusjon om nettnøytralitet som det ble når OneCall ga fri bruk av radiostreaming i noen måneder i fylker der DAB legges ned (forutsatt at du har datamengde igjen på abonnementet).

 

Jeg håper ellers at de ikke låser det til aldersgrupper, alle kunne bli kunder hos djuice og selv om det er markedsført mot ungdomssegmentet så bør det ikke utelukke at eldre bruksgrupper kan være interessert.

Endret av Hedonism
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...