Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da var sesongen i gang for min del, spilt i Danmark på en potetjordet av en bane, spilte direkte håpløst som forventet, rota vekk en drøss med slag, og spilte stort sett fra bushen, mye drit rett og slett, noen få lysglimt var det men ikke mye, kan kun gå oppover nå.

 

Digg å spille ute igjen, noen andre som har gjort det enda? eller har planer om det om ikke alfor lenge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den mest prestisjetunge, den det kanskje er flest som har lyst å vinne, sannsynlegvis den mest populære turneringa i løpet av eit år for tilskodarane, både på banen og dei som ser på TV/internett.

 

Nokon som veit om innhaldet på masters.com fungerer her i Norge? Eg veit det var utilgjengeleg nokre år tilbake, men usikker på om dei har endra noko. Eurosport sender sjølvsagt kvar dag, men dei går først live etter at Tiger er ferdig på torsdag og halvveis ut i runden på fredag. Tiger er med i featured group på masters.com på torsdag.

Lenke til kommentar

VPN og masters.com funker strålende for meg.

 

Eg fekk ikkje masters.com til å fungere med VPN, men CBS virka. Kva land satte du til?

 

Litt shaky start av Tiger, men han henta inn igjen nokre slag på slutten som var viktig. Det er mange over par der ute, så nokre slag over/under par er godkjent.

Lenke til kommentar

 

VPN og masters.com funker strålende for meg.

 

Eg fekk ikkje masters.com til å fungere med VPN, men CBS virka. Kva land satte du til?

 

Litt shaky start av Tiger, men han henta inn igjen nokre slag på slutten som var viktig. Det er mange over par der ute, så nokre slag over/under par er godkjent.

 

 

USA, Texas.

Endret av Alkan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...